BIP Gminy Jedwabne

Biuletyn Informacji Publicznej

OBWIESZCZENIE

o wszczęciu postępowania administracyjnego i wystąpieniu do organów opiniujących
Jedwabne, dnia 16 listopada 2010 roku


BIOŚ. 7624-7/10

OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego i wystąpieniu do organów opiniujących

Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 roku Nr 98, poz. 1071 ze zm.) w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. Nr 199 poz. 1227 ze zm.)

z a w i a d a m i a m

o wszczęciu w dniu 16 listopada 2010 roku na wniosek Gminy Jedwabne, reprezentowanej przez Burmistrza Jedwabnego – Krzysztofa Moenke, postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na :
Przebudowie dróg gminnych i wewnętrznych w obrębie wsi Grądy Małe i Grądy Wielkie na terenie Gminy Jedwabne.

Liczba stron w przedmiotowej sprawie przekracza 20. Zatem zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. Nr 199 poz. 1227 ze zm.) stosuje się przepis art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego przewidujący zawiadomienie stron o czynnościach postępowania przez obwieszczenie lub inny zwyczajowo przyjęty sposób.

Zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. Nr 199 poz. 1227 ze zm.) w dniu 16 listopada 2010 roku organ prowadzący postępowanie wystąpił do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Białymstoku i Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Łomży o wydanie opinii co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania powyższego przedsięwzięcia na środowisko.

Wyznacza się stronom postępowania termin 14 dni, licząc od dnia podania do publicznej wiadomości, na zapoznanie się z aktami sprawy, uzyskanie ewentualnych wyjaśnień w sprawie, złożenie pisemnych wniosków i zastrzeżeń w Referacie Budownictwa, Inwestycji , Infrastruktury Komunalnej, Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Jedwabnem, ul. Żwirki i Wigury 3, pok. nr 5 w godzinach 7.30 – 15. 30.

Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do wiadomości przez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Jedwabnem, wywieszenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Jedwabnem przy ul. Żwirki i Wigury 3 oraz przesłane sołtysom wsi Grądy Małe i Grądy Wielkie celem wywieszenia na tablicy ogłoszeń w miejscach planowanej inwestycji.














Data powstania: wtorek, 16 lis 2010 14:02
Data opublikowania: wtorek, 16 lis 2010 14:05
Data przejścia do archiwum: czwartek, 9 gru 2010 12:03
Opublikował(a): Marta Laszczkowska
Zaakceptował(a): Marta Laszczkowska
Artykuł był czytany: 1727 razy