BIP Gminy Jedwabne

Biuletyn Informacji Publicznej

Komisja Skarg, Wniosków i Petycji

UCHWAŁA NR I/5/2024 
RADY MIEJSKIEJ W JEDWABNEM 
z dnia 7 maja 2024 r. 
w sprawie powołania Komisji Skarg Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Jedwabnem . 


Na podstawie art. 18b ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 roku, 
poz. 609) oraz  § 44 pkt 3 Statutu Gminy Jedwabne stanowiącego załącznik do Uchwały Nr XVII/144/20 Rady 
Miejskiej w Jedwabnem z dnia 23.01.2020 r. w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Jedwabne (Dz. Urz. Woj. Podl. 
z 2020 roku poz. 713) uchwala się, co następuje: 
§ 1. Powołuje się Komisję Skarg Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Jedwabnem w składzie: 
a) Maria Marzena Kozłowska 
b) Katarzyna Rainko 
c) Andrzej Bargłowski 
§ 2. Przedmiot, zasady i tryb działania komisji określa ustawa o samorządzie gminnym oraz Statut Gminy 
Jedwabne. 
§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia. 
                                                                                                                                            Przewodniczący Rady Miejskiej 
                                                                                                                                                         Andrzej Górski

Data powstania: poniedziałek, 21 paź 2024 10:16
Data opublikowania: poniedziałek, 21 paź 2024 10:17
Opublikował(a): Monika Dzierżyk
Zaakceptował(a): Monika Dzierżyk
Artykuł był czytany: 44 razy