BIP Gminy Jedwabne

Biuletyn Informacji Publicznej

ZAWIADOMIENIE O WSZCZĘCIU POSTEPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO

Zgodnie z art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. nr 98 z dnia 17 listopada 2000 roku , poz. 1071 , ze zmianami )
z a w i a d a m i a m

że w dniu 22 listopada 2007 roku na wniosek Gminy Jedwabne reprezentowanej przez Burmistrza Jedwabnego – Krzysztofa Ryszarda Moenke zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na :
Przebudowie ulic w miejscowości Jedwabne: 3 Maja, Ogrodowa, Rembielińskiego, Konopnickiej, Kościuszki, Raginisa i Plac 250-lecia.
Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron przekracza 20 , zgodnie z art. 46a ust. 5 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz. U z 2006 roku Nr 129 poz. 902 z późn. zm.) oraz art. 49 kpa – wniosek ten został podany do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Jedwabnem oraz wywieszeniu na tablicy ogłoszeń.
Informuję więc o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 k.p.a. do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium.
Ponadto zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo ochrony środowiska informuję o możliwości składania uwag i wniosków w siedzibie Urzędu Miejskiego w Jedwabnem pokój nr 5 w terminie do 21 dni od dnia ogłoszenia niniejszego zawiadomienia.
Zgodnie z art. 48 ust. 2 pkt 1 w/w ustawy oraz § 3 ust. 1 pkt 56 Rozporządzenia Rady Ministrów dnia 09.11.2004 roku w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko (Dz.U. Nr 257, poz. 2573 ze zmianami) decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia w niniejszej sprawie wydaje się po uzgodnieniu z następującymi organami:
- Starostwem Powiatowym w Łomży ,
- Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w Łomży.
Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych uzgodnień oraz opinii pomocniczych.
Zgodnie z art. 35 § 5 k.p.a. do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dokonania określonych czynności , okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.

Załączniki:
-wypis uproszczony z rejestru gruntów
Data powstania: piątek, 23 lis 2007 14:19
Data opublikowania: piątek, 23 lis 2007 14:19
Data przejścia do archiwum: piątek, 5 wrz 2008 14:00
Opublikował(a): Marta Laszczkowska
Zaakceptował(a): Marta Laszczkowska
Artykuł był czytany: 2433 razy