ZAWIADOMIENIE
Wiadomość przeniesiona do archiwum
o zakończeniu postępowania dowodowego w postępowaniu o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na „ Rozbudowie obory stanowiskowej płytko - ściołowej o obsadzie bydła około 24 DJP (łączna obsada bydła w gospodarstwie ok. 65 DJP) oraz płyty gnojowej i zbiornika na gnojówkę na działce nr 149/2, 150/1, 150/2 i 151/2 we wsi Brzostowo gm. Jedwabne”
Na podstawie art. 10 §1, art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071, ze zm.), w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227 ze zm.) Burmistrz Jedwabnego podaje do publicznej wiadomości zawiadomienie o zakończeniu postępowania dowodowego procedury udziału społeczeństwa w postępowaniu w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, w ramach prowadzonej oceny oddziaływania na środowisko na wniosek Pana Jarosława Zaniewskiego zam. Brzostowo 21 18-420 Jedwabne dla przedsięwzięcia polegającego na „ Rozbudowie obory stanowiskowej płytko - ściołowej o obsadzie bydła około 24 DJP (łączna obsada bydła w gospodarstwie ok. 65 DJP) oraz płyty gnojowej i zbiornika na gnojówkę na działce nr 149/2, 150/1, 150/2 i 151/2 we wsi Brzostowo gm. Jedwabne”
Zgodnie z art. 10 §1 Kodeksu postępowania administracyjnego strony mogą zapoznać się ze zgromadzoną dokumentacją, jak również wnieść wnioski i uwagi, żądania do zebranych dowodów i materiałów w Urzędzie Miejskim w Jedwabnem pokój nr 21 w godz.7.30 do 15.30.
Uwagi i wnioski do prowadzonego postępowania można składać w terminie do 05 czerwca 2014 r.
Zgodnie z art. 79 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko postępowanie niniejsze prowadzone jest z udziałem społeczeństwa i w związku z tym umożliwia się zapoznanie z wnioskiem o wydanie decyzji, z raportem o oddziaływaniu inwestycji na środowisko oraz z uzgodnieniami organów ochrony środowiska.
Uwagi i wnioski do prowadzonego postępowania można składać w siedzibie Referatu Budownictwa, Inwestycji, Infrastruktury Komunalnej, Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Jedwabnem (ul. Żwirki i Wigury 3, pokój nr 21, od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30) w następujący sposób:
- pisemnie na adres: Urząd Miejski w Jedwabnem, ul. Żwirki i Wigury 3, 18-420 Jedwabne,
- ustnie do protokołu w Referacie Budownictwa, Inwestycji, Infrastruktury Komunalnej, Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Jedwabnem (pokój nr 21, od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30,
- drogą elektroniczną na adres urzad@jedwabne.pl.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków w tym postępowaniu jest Burmistrz Jedwabnego. Zgodnie z art. 77 ust.1 w/w ustawy decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach w niniejszej sprawie Burmistrz Jedwabnego wyda uwzględniając opinię Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Łomży nr 44. z dnia 11.04.2014 r. oraz uzgodnienia Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Białymstoku Wydział Spraw Terenowych w Łomży nr WST.II.4242.8.2014.RŚ z dnia 13.05.2014 r. oraz złożone uwagi i wnioski.
Niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Jedwabnem oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Jedwabnem, przy ul. Żwirki i Wigury 3, a także na tablicy ogłoszeń w miejscowości planowanej inwestycji.
Z up. Burmistrza
Sławomir Miciura
Kierownik Referatu
Budownictwa, Inwestycji,
Infrastruktury Komunalnej,
Gospodarki Gruntami
i Ochrony Środowiska
Zgodnie z art. 10 §1 Kodeksu postępowania administracyjnego strony mogą zapoznać się ze zgromadzoną dokumentacją, jak również wnieść wnioski i uwagi, żądania do zebranych dowodów i materiałów w Urzędzie Miejskim w Jedwabnem pokój nr 21 w godz.7.30 do 15.30.
Uwagi i wnioski do prowadzonego postępowania można składać w terminie do 05 czerwca 2014 r.
Zgodnie z art. 79 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko postępowanie niniejsze prowadzone jest z udziałem społeczeństwa i w związku z tym umożliwia się zapoznanie z wnioskiem o wydanie decyzji, z raportem o oddziaływaniu inwestycji na środowisko oraz z uzgodnieniami organów ochrony środowiska.
Uwagi i wnioski do prowadzonego postępowania można składać w siedzibie Referatu Budownictwa, Inwestycji, Infrastruktury Komunalnej, Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Jedwabnem (ul. Żwirki i Wigury 3, pokój nr 21, od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30) w następujący sposób:
- pisemnie na adres: Urząd Miejski w Jedwabnem, ul. Żwirki i Wigury 3, 18-420 Jedwabne,
- ustnie do protokołu w Referacie Budownictwa, Inwestycji, Infrastruktury Komunalnej, Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Jedwabnem (pokój nr 21, od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30,
- drogą elektroniczną na adres urzad@jedwabne.pl.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków w tym postępowaniu jest Burmistrz Jedwabnego. Zgodnie z art. 77 ust.1 w/w ustawy decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach w niniejszej sprawie Burmistrz Jedwabnego wyda uwzględniając opinię Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Łomży nr 44. z dnia 11.04.2014 r. oraz uzgodnienia Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Białymstoku Wydział Spraw Terenowych w Łomży nr WST.II.4242.8.2014.RŚ z dnia 13.05.2014 r. oraz złożone uwagi i wnioski.
Niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Jedwabnem oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Jedwabnem, przy ul. Żwirki i Wigury 3, a także na tablicy ogłoszeń w miejscowości planowanej inwestycji.
Z up. Burmistrza
Sławomir Miciura
Kierownik Referatu
Budownictwa, Inwestycji,
Infrastruktury Komunalnej,
Gospodarki Gruntami
i Ochrony Środowiska