BIP Gminy Jedwabne

Biuletyn Informacji Publicznej

ZAWIADOMIENIE

o zakończeniu postępowania dowodowego w postępowaniu o wydanie decyzji odmawiającej uzgodnienia środowiskowych uwarunkowań realizacji przedsięwzięcia
Jedwabne, dnia 10 grudnia 2012 roku


BIOŚ.6220.3.2012


ZAWIADOMIENIE
o zakończeniu postępowania dowodowego w postępowaniu o wydanie decyzji odmawiającej uzgodnienia środowiskowych uwarunkowań realizacji przedsięwzięcia




Na podstawie art. 10 §1, art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071, ze zm.), w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227 ze zm.) Burmistrz Jedwabnego podaje do publicznej wiadomości zawiadomienie o zakończeniu postępowania dowodowego procedury udziału społeczeństwa w postępowaniu w sprawie wydania decyzji odmawiającej uzgodnienia środowiskowych uwarunkowań, w ramach prowadzonej oceny oddziaływania na środowisko wszczętej na wniosek Pana Jerzego Polińskiego zam. Brzostowo 16 gm. Jedwabne dla przedsięwzięcia polegającego na:
a)budowie budynku inwentarskiego – obory w systemie chowu mieszanego z budową wewnętrznego podrusztowego zbiornika na gnojowicę dla obsady łącznej w gospodarstwie ok. 115 DJP (obsada istniejąca w gospodarstwie 49,5 DJP) oraz budowie infrastruktury technicznej niezbędnej do funkcjonowania budynku,
b)budowie silosu na paszę o pojemności do 11,00 t i wysokości do 11 m

na działkach o nr ew. 145/3 i 145/4 położonej w miejscowości Brzostowo, gm. Jedwabne.

Zgodnie z art. 10 §1 Kodeksu postępowania administracyjnego strony mogą zapoznać się ze zgromadzoną dokumentacją, jak również wnieść wnioski i uwagi, żądania do zebranych dowodów i materiałów w Urzędzie Miejskim w Jedwabnem pokój nr 5 w godz.7.30 do 15.30.
Uwagi i wnioski do prowadzonego postępowania można składać w terminie do 27 grudnia 2012 r.
Zgodnie z art. 79 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko postępowanie niniejsze prowadzone jest z udziałem społeczeństwa i w związku z tym umożliwia się zapoznanie z wnioskiem o wydanie decyzji, z raportem o oddziaływaniu inwestycji na środowisko oraz opinią Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Łomży i odmownym uzgodnieniem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Białymstoku Wydział Spraw Terenowych w Łomży.
Uwagi i wnioski do prowadzonego postępowania można składać w siedzibie Referatu Budownictwa, Inwestycji, Infrastruktury Komunalnej, Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Jedwabnem (ul. Żwirki i Wigury 3, pokój nr 30, od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30) w następujący sposób:
• pisemnie na adres: Urząd Miejski w Jedwabnem, ul. Żwirki i Wigury 3, 18-420 Jedwabne,
• ustnie do protokołu w Referacie Budownictwa, Inwestycji, Infrastruktury Komunalnej, Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Jedwabnem (pokój nr 30, od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30,
• drogą elektroniczną na adres urzad@jedwabne.pl.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków w tym postępowaniu jest Burmistrz Jedwabnego. Zgodnie z art. 77 ust.1 w/w ustawy decyzję odmawiającą uzgodnienia środowiskowych uwarunkowaniach w niniejszej sprawie Burmistrz Jedwabnego wyda uwzględniając opinię Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Łomży nr 120/NZ/2012 z dnia 12.11.2012 r., odmowę uzgodnienia Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Białymstoku Wydział Spraw Terenowych w Łomży nr WST.II.4242.25.2012.RŚ z dnia 28.11.2012 r. (data wpływu: 03.12.2012r.) oraz złożone uwagi i wnioski.
Niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Jedwabnem oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Jedwabnem, przy ul. Żwirki i Wigury 3, a także na tablicy ogłoszeń w miejscowości planowanej inwestycji.




Z up. Burmistrza
Sławomir Miciura
Kierownik Referatu
Budownictwa, Inwestycji,
Infrastruktury Komunalnej,
Gospodarki Gruntami
i Ochrony Środowiska
















Data powstania: poniedziałek, 10 gru 2012 13:45
Data opublikowania: poniedziałek, 10 gru 2012 13:47
Data przejścia do archiwum: piątek, 28 gru 2012 13:36
Opublikował(a): Marta Laszczkowska
Zaakceptował(a): Marta Laszczkowska
Artykuł był czytany: 1682 razy