ZARZĄDZENIE NR 50 / 2008
z dnia: 31 grudnia 2008 r.
w sprawie: przeprowadzenia inwentaryzacji
Na podstawie art. 26 Ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości ( Dz. U. Nr 121, poz. 591 z późn. zm.) zarządzam przeprowadzenie inwentaryzacji w Urzędzie Miejskim w Jedwabnem przez komisję inwentaryzacyjną w następującym składzie osobowym:
1. Kinga Karwowska – Przewodniczący Komisji
2.Tadeusz Zejer - Członek Komisji
3. Andrzej Nieciecki - Członek Komisji
4. Elżbieta Wykowska - Członek Komisji
5. Barbara Niebrzydowska - Członek Komisji
6. Bożena Wądołowska - Członek Komisji
7. Krystyna Żyluk - Członek komisji
8. Aldona Dmoch - Członek Komisji
9. Marta Pachucka - Członek Komisji
10. Janusz Karwowski - Członek Komisji
§ 2
Ustala się termin przeprowadzenia inwentaryzacji na dzień 31 XII. 2008 r. Termin przeprowadzenia inwentaryzacji oraz wykaz pól spisowych zawarty został w harmonogramie prac komisji zgodnie z załącznikiem do zarządzenia.
§ 3
Zobowiązuję komisję inwentaryzacyjną do:
- przeprowadzenia inwentaryzacji w ustalonym terminie,
- przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad i sposobów postępowania określonych w instrukcji w sprawie gospodarki majątkiem gminy, inwentaryzacji majątku i zasad odpowiedzialności za powierzone mienie,
- dokonania ostatecznej wyceny składników majątkowych,
- przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do Referatu finansowo-księgowego Urzędu Miejskiego w Jedwabnem.
§ 4
Członków komisji inwentaryzacyjnej czynię odpowiedzialnymi za właściwe, dokładne i rzetelne przeprowadzenie inwentaryzacji, zgodnie ze stanem faktycznym.
§ 5
Wykonanie zarządzenia powierzam przewodniczącemu komisji inwentaryzacyjnej i skarbnikowi.
§ 6
Zarządzenie obowiązuje z dniem podpisania.
Otrzymują do wykonania:
a) przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej,
b) skarbnik,
osoby materialnie odpowiedzialne za składniki majątkowe.
1. Kinga Karwowska – Przewodniczący Komisji
2.Tadeusz Zejer - Członek Komisji
3. Andrzej Nieciecki - Członek Komisji
4. Elżbieta Wykowska - Członek Komisji
5. Barbara Niebrzydowska - Członek Komisji
6. Bożena Wądołowska - Członek Komisji
7. Krystyna Żyluk - Członek komisji
8. Aldona Dmoch - Członek Komisji
9. Marta Pachucka - Członek Komisji
10. Janusz Karwowski - Członek Komisji
§ 2
Ustala się termin przeprowadzenia inwentaryzacji na dzień 31 XII. 2008 r. Termin przeprowadzenia inwentaryzacji oraz wykaz pól spisowych zawarty został w harmonogramie prac komisji zgodnie z załącznikiem do zarządzenia.
§ 3
Zobowiązuję komisję inwentaryzacyjną do:
- przeprowadzenia inwentaryzacji w ustalonym terminie,
- przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad i sposobów postępowania określonych w instrukcji w sprawie gospodarki majątkiem gminy, inwentaryzacji majątku i zasad odpowiedzialności za powierzone mienie,
- dokonania ostatecznej wyceny składników majątkowych,
- przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do Referatu finansowo-księgowego Urzędu Miejskiego w Jedwabnem.
§ 4
Członków komisji inwentaryzacyjnej czynię odpowiedzialnymi za właściwe, dokładne i rzetelne przeprowadzenie inwentaryzacji, zgodnie ze stanem faktycznym.
§ 5
Wykonanie zarządzenia powierzam przewodniczącemu komisji inwentaryzacyjnej i skarbnikowi.
§ 6
Zarządzenie obowiązuje z dniem podpisania.
Otrzymują do wykonania:
a) przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej,
b) skarbnik,
osoby materialnie odpowiedzialne za składniki majątkowe.
Pliki do pobrania:
- zarządzenie z załącznikiem (doc) 31 gru 2008 15:17 0,05 MB