Zarządzenie Nr 2/02
z dnia: 27 maja 2002 roku
w sprawie: powołania Komisji Przetargowej do oceny i wyboru ofert na budowę i przebudowe dróg na terenie gminy Jedwabne.
&1.
Powołuje się Komisję Przetargową do oceny i wyboru ofert w następującym składzie :
1. Alicja Niebrzydowska- Przewodniczący
2. Kazimierz Załuska- Zastępca Przewodniczącego
3. Stanisław Janczyk- Sekretarz
4. Mirosław Karwowski- Członek Komisji
5. Szymon Chrostowski- Członek Komisji
&2.
Do zadań Komisji należy :
1.Zapoznanie się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
2.Publiczne otwarcie ofert i sporządzenie odpowiedniego protokołu.
3.Sporządzenie protokołu i przedłożenie go do zatwierdzenia kierownikowi jednostki
zamawiającej.
4.Dokonanie wyboru nowego oferenta w przypadku nie podpisania umowy przez oferenta,
który wygrał przetarg.
&3.
1.Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania.
2.Komisja zakończy prace z dniem podpisania umowy.
&4.
Komisja ma prawo unieważnić przetarg w przypadkach określonych w art. 46 ustawy o zamówieniach publicznych.
&5.
W przypadku wniesienia protestu Komisja zawiesi postępowanie do czasu rozpatrzenia protestu, nie dłużej jednak niż na okres 7 dni chyba że wystąpią okoliczności określone w art. 85 ust. l pkt. l i 2 ustawy o zamówieniach publicznych.
&6.
W przypadku nie podpisania umowy przez oferenta, którego oferta została wybrana, Komisja dokona ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert uznanych za ważne.
&7.
Zamawiający zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.
&8.
Upoważnia się Przewodniczącego Komisji do zasięgnięcia opinii ekspertów w koniecznych przypadkach.
&9.
Ogłoszenie wyników przetargu nastąpi po ich zatwierdzeniu przez kierownika jednostki zamawiającej.
&11.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz
Michał Chajewski
Powołuje się Komisję Przetargową do oceny i wyboru ofert w następującym składzie :
1. Alicja Niebrzydowska- Przewodniczący
2. Kazimierz Załuska- Zastępca Przewodniczącego
3. Stanisław Janczyk- Sekretarz
4. Mirosław Karwowski- Członek Komisji
5. Szymon Chrostowski- Członek Komisji
&2.
Do zadań Komisji należy :
1.Zapoznanie się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
2.Publiczne otwarcie ofert i sporządzenie odpowiedniego protokołu.
3.Sporządzenie protokołu i przedłożenie go do zatwierdzenia kierownikowi jednostki
zamawiającej.
4.Dokonanie wyboru nowego oferenta w przypadku nie podpisania umowy przez oferenta,
który wygrał przetarg.
&3.
1.Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania.
2.Komisja zakończy prace z dniem podpisania umowy.
&4.
Komisja ma prawo unieważnić przetarg w przypadkach określonych w art. 46 ustawy o zamówieniach publicznych.
&5.
W przypadku wniesienia protestu Komisja zawiesi postępowanie do czasu rozpatrzenia protestu, nie dłużej jednak niż na okres 7 dni chyba że wystąpią okoliczności określone w art. 85 ust. l pkt. l i 2 ustawy o zamówieniach publicznych.
&6.
W przypadku nie podpisania umowy przez oferenta, którego oferta została wybrana, Komisja dokona ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert uznanych za ważne.
&7.
Zamawiający zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.
&8.
Upoważnia się Przewodniczącego Komisji do zasięgnięcia opinii ekspertów w koniecznych przypadkach.
&9.
Ogłoszenie wyników przetargu nastąpi po ich zatwierdzeniu przez kierownika jednostki zamawiającej.
&11.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz
Michał Chajewski