ZARZĄDZENIE Nr 62/2016
z dnia: 28 września 2016 roku
Na podstawie art. 19 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2015 r., poz. 2164 późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1
Powołuję Komisję Przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o nazwie: „Termomodernizacja budynku administracyjnego Urzędu Miejskiego w Jedwabnem”
w następującym składzie:
Przewodniczący Komisji – Sławomir Miciura
Sekretarz Komisji – Andrzej Nieciecki
Członek Komisji – Dorota Brzostowska
Członek Komisji – Agnieszka Górska
Członek Komisji – Ryszard Dąbrowski
§ 2
Do zadań komisji należy:
1) Przeprowadzenie postępowania, sporządzenie dokumentacji postępowania i przedłożenie jej do zatwierdzenia Burmistrzowi Jedwabnego,
2) Wskazanie oferty najkorzystniejszej, a w przypadku uchylania się przez wykonawcę, którego ofertę wybrano do podpisania umowy, wskazanie kolejnej najkorzystniejszej oferty.
§ 3
Komisja przetargowa pracować będzie w oparciu o Regulamin Pracy Komisji Przetargowej.
§ 4
- Komisja Przetargowa rozpocznie pracę z dniem powołania.
- Komisja Przetargowa zakończy pracę z chwilą podpisania umowy z wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.