Zarządzenie Nr 24/2016
z dnia: 08 kwietnia 2016 r.
Na podstawie art. 30 ust 1 i art. 33 ust. 1 i ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2015 poz. 1515 późn.zm.), art. 17 i 18 ust. 1-4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2016 roku, poz. 239), art. 69 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 885 z późn.zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1.
Wprowadzam Regulamin Kontroli wykorzystania dotacji przekazywanych z budżetu Gminy Jedwabne organizacjom pozarządowym oraz innym podmiotom na realizację zadań publicznych w trybie art. 11 ust. 1 i art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2016 roku, poz. 239), którego treść stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2.
Wykonanie zarządzenia powierzam referatom – Podatków, Rolnictwa, Działalności Gospodarczej, Organizacji i Spraw Pracowniczych i Finansowo – Budżetowo - Oświatowemu Urzędu Miejskiego w Jedwabnem.
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Jedwabnem.
Burmistrz Jedwabnego
Michał Chajewski
- zarządzenie - plik do pobrania (docx) 11 kwi 2016 12:16 0,03 MB