ZARZĄDZENIE NR 82 / 2014
z dnia: 10 grudnia 2014 r.
w sprawie: przeprowadzenia rocznej inwentaryzacji aktywów i pasywów
w Urzędzie Miejskim w Jedwabnem za 2014 r.
Na podstawie art. 26 i 27 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tekst jednolity Dz. U. 2013 poz.330 z późn. zm.) zarządzam, co następuje :
§ 1
Przeprowadzić inwentaryzację aktywów i pasywów w Urzędzie Miejskim w Jedwabnem za 2014 r. wg stanu na dzień 31 grudnia 2014 roku.
§ 2
1. Do przeprowadzenia inwentaryzacji drogą spisu z natury powołuję komisję inwentaryzacyjną w następującym składzie osobowym:
1) Katarzyna Karolak - Przewodniczący Komisji
2) Chojnowska Magdalena - Członek komisji
3) Filter Marzena - Członek komisji
4) Nieciecki Andrzej – Członek komisji
5) Zejer Tadeusz – Członek komisji
6) Agnieszka Górska – Członek komisji
2. Inwentaryzację aktywów i pasywów drogą uzyskania potwierdzenia sald oraz metodą weryfikacji sald przeprowadzają pracownicy Referatu Finansowo – Budżetowego oraz pracownicy Referatu Podatków, Rolnictwa i Działalności Gospodarczej.
3. Inwentaryzację metodą porównania danych z ksiąg rachunkowych z odpowiednimi dokumentami a także z aktualnym stanem rzeczywistym (weryfikacja sald ) wykona pracownik odpowiedzialny za daną ewidencję oraz pracownik Referatu Finansowo – Budżetowego.
§ 3
Ustala się termin przeprowadzenia inwentaryzacji od dnia 22 grudnia 2014 r. do dnia 8 stycznia 2015 r. Sposób, termin przeprowadzenia inwentaryzacji oraz wykaz pól spisowych zawarty został w harmonogramie prac komisji zgodnie z załącznikiem do niniejszego zarządzenia.
§ 4
Osoby powołane do komisji inwentaryzacyjnej zobowiązane są do:
- przeprowadzenia inwentaryzacji w ustalonym terminie,
- przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad i sposobów postępowania określonych w instrukcji w sprawie zasad przeprowadzania i dokumentowania inwentaryzacji składników majątkowych,
- dokonania ostatecznej wyceny składników majątkowych,
- przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do Referatu Finansowo-Budżetowego Urzędu Miejskiego w Jedwabnem.
§ 5
Osoby powołane do komisji inwentaryzacyjnej ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe, dokładne, rzetelne oraz zgodne z obowiązującymi przepisami i stanem faktycznym przeprowadzenie inwentaryzacji.
§ 6
Nadzór nad wykonaniem niniejszego zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy, Przewodniczącemu Komisji inwentaryzacyjnej oraz Kierownikowi Referatu Finansowo – Budżetowego.
§ 7
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
BURMISTRZ JEDWABNEGO
Michał Chajewski
§ 1
Przeprowadzić inwentaryzację aktywów i pasywów w Urzędzie Miejskim w Jedwabnem za 2014 r. wg stanu na dzień 31 grudnia 2014 roku.
§ 2
1. Do przeprowadzenia inwentaryzacji drogą spisu z natury powołuję komisję inwentaryzacyjną w następującym składzie osobowym:
1) Katarzyna Karolak - Przewodniczący Komisji
2) Chojnowska Magdalena - Członek komisji
3) Filter Marzena - Członek komisji
4) Nieciecki Andrzej – Członek komisji
5) Zejer Tadeusz – Członek komisji
6) Agnieszka Górska – Członek komisji
2. Inwentaryzację aktywów i pasywów drogą uzyskania potwierdzenia sald oraz metodą weryfikacji sald przeprowadzają pracownicy Referatu Finansowo – Budżetowego oraz pracownicy Referatu Podatków, Rolnictwa i Działalności Gospodarczej.
3. Inwentaryzację metodą porównania danych z ksiąg rachunkowych z odpowiednimi dokumentami a także z aktualnym stanem rzeczywistym (weryfikacja sald ) wykona pracownik odpowiedzialny za daną ewidencję oraz pracownik Referatu Finansowo – Budżetowego.
§ 3
Ustala się termin przeprowadzenia inwentaryzacji od dnia 22 grudnia 2014 r. do dnia 8 stycznia 2015 r. Sposób, termin przeprowadzenia inwentaryzacji oraz wykaz pól spisowych zawarty został w harmonogramie prac komisji zgodnie z załącznikiem do niniejszego zarządzenia.
§ 4
Osoby powołane do komisji inwentaryzacyjnej zobowiązane są do:
- przeprowadzenia inwentaryzacji w ustalonym terminie,
- przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad i sposobów postępowania określonych w instrukcji w sprawie zasad przeprowadzania i dokumentowania inwentaryzacji składników majątkowych,
- dokonania ostatecznej wyceny składników majątkowych,
- przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do Referatu Finansowo-Budżetowego Urzędu Miejskiego w Jedwabnem.
§ 5
Osoby powołane do komisji inwentaryzacyjnej ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe, dokładne, rzetelne oraz zgodne z obowiązującymi przepisami i stanem faktycznym przeprowadzenie inwentaryzacji.
§ 6
Nadzór nad wykonaniem niniejszego zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy, Przewodniczącemu Komisji inwentaryzacyjnej oraz Kierownikowi Referatu Finansowo – Budżetowego.
§ 7
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
BURMISTRZ JEDWABNEGO
Michał Chajewski
Pliki do pobrania:
- zarządzenie - plik do pobrania (doc) 12 gru 2014 08:49 0,06 MB