PROJEKT UCHWAŁY NR .......
z dnia: 25 września 2014 r.
w sprawie: organizacji wspólnej obsługi administracyjnej, finansowej i organizacyjnej szkół i punktu przedszkolnego prowadzonych przez Gminę Jedwabne.
Na podstawie art. 5 ust. 9, w związku z art. 5c pkt 1 ustawy z dnia 7 września 1991 r.
o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572 z późn. zm.) oraz art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013 r., poz. 594 z późn. zm.), uchwala się, co następuje:
§ 1. 1. Obsługę administracyjną, finansową i organizacyjną dla szkół i punktu przedszkolnego prowadzonych przez Gminę Jedwabne zapewnia Urząd Miejski w Jedwabnem.
2. Obsługę, o której mowa w ust. 1 prowadzi się dla następujących jednostek:
1) Szkoły Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Jedwabnem,
2) Punktu Przedszkolnego w Jedwabnem,
3) Szkoły Podstawowej w Nadborach,
4) Zespołu Szkół Gimnazjalnych i Ponadgimnazjalnych w Jedwabnem.
3. Wspólną obsługę wskazanych placówek wykonywać będą pracownicy zatrudnieni w Referacie Finansowo – Budżetowym i Referacie Oświaty, Kultury i Sportu Urzędu Miejskiego w Jedwabnem.
4. Kontrolę prawidłowości prowadzenia działalności, o której mowa w ust. 1 prowadzą Burmistrz Jedwabnego i Skarbnik Gminy Jedwabne.
§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Jedwabnego.
§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodniczący Rady Miejskiej
Andrzej Górski
o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572 z późn. zm.) oraz art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013 r., poz. 594 z późn. zm.), uchwala się, co następuje:
§ 1. 1. Obsługę administracyjną, finansową i organizacyjną dla szkół i punktu przedszkolnego prowadzonych przez Gminę Jedwabne zapewnia Urząd Miejski w Jedwabnem.
2. Obsługę, o której mowa w ust. 1 prowadzi się dla następujących jednostek:
1) Szkoły Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Jedwabnem,
2) Punktu Przedszkolnego w Jedwabnem,
3) Szkoły Podstawowej w Nadborach,
4) Zespołu Szkół Gimnazjalnych i Ponadgimnazjalnych w Jedwabnem.
3. Wspólną obsługę wskazanych placówek wykonywać będą pracownicy zatrudnieni w Referacie Finansowo – Budżetowym i Referacie Oświaty, Kultury i Sportu Urzędu Miejskiego w Jedwabnem.
4. Kontrolę prawidłowości prowadzenia działalności, o której mowa w ust. 1 prowadzą Burmistrz Jedwabnego i Skarbnik Gminy Jedwabne.
§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Jedwabnego.
§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodniczący Rady Miejskiej
Andrzej Górski