BIP Gminy Jedwabne

Biuletyn Informacji Publicznej

ZARZĄDZENIE Nr 52/2013

z dnia: 11 września 2013 roku
w sprawie: powołania Komisji Przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Na podstawie art. 19 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:


§ 1

Powołuję Komisję Przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o nazwie: „Przebudowa odcinka ulicy Konopnickiej wraz z kanałem deszczowym oraz odcinka ulicy Kościuszki w Jedwabnem”

w następującym składzie:

Przewodniczący Komisji – Sławomir Miciura
Sekretarz Komisji – Andrzej Nieciecki
Członek Komisji – Tadeusz Zejer
Członek Komisji – Marzena Filter
Członek Komisji – Edyta Krystowczyk

§ 2

Do zadań komisji należy:
1) przeprowadzenie postępowania, sporządzenie dokumentacji postępowania
i przedłożenie jej do zatwierdzenia Burmistrzowi Jedwabnego,
2) wskazanie oferty najkorzystniejszej, a w przypadku uchylania się przez wykonawcę, którego ofertę wybrano od podpisania umowy, wskazanie kolejnej najkorzystniejszej oferty.

§ 3

Komisja przetargowa pracować będzie w oparciu o Regulamin Pracy Komisji Przetargowej określony w załączniku do niniejszego zarządzenia.

§ 4

1. Komisja Przetargowa rozpocznie pracę z dniem powołania.
2. Komisja Przetargowa zakończy pracę z chwilą podpisania umowy z wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.


§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Data dodania:
Data upublicznienia: środa, 18 wrz 2013 09:15
Opublikował(a): Marta Laszczkowska
Zaakceptował(a): Marta Laszczkowska
Artykuł był czytany: 1283 razy