BIP Gminy Jedwabne

Biuletyn Informacji Publicznej

ZARZĄDZENIE Nr 23/2013

z dnia: 30 kwietnia 2013 roku
w sprawie: wprowadzenia zmian do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Jedwabnem
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. nr 142, poz. 1591 z późn. zm. ), zarządzam, co następuje:

§ 1

W załączniku do zarządzenia Nr 4/2009 Burmistrza Jedwabnego z dnia 16 stycznia 2009 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Jedwabnem wprowadzam następującą zmianę:

W § 8 dodaje się ust. 1a w następującym brzmieniu:
„W Referacie Organizacyjnym i Spraw Pracowniczych tworzy się Biuro Obsługi Klienta, do zadań którego należy m.in.:
1) poprawa komunikacji z klientami,
2) informowanie klientów o:
- rodzaju, trybie i miejscu załatwianych spraw,
- sposobie załatwiania spraw,
- strukturze organizacyjnej Urzędu,
3) przekazywanie formularzy obowiązujących w Urzędzie,
4) udzielanie pomocy w wypełnianiu formularzy,
5) obsługa kserokopiarki,
6) przygotowywanie wysyłek”.


§ 2

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Data dodania:
Data upublicznienia: czwartek, 16 maj 2013 12:29
Opublikował(a): Marta Laszczkowska
Zaakceptował(a): Marta Laszczkowska
Artykuł był czytany: 1148 razy