ZARZĄDZENIE Nr 24/2013
z dnia: 15 maja 2013 roku
w sprawie: powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Na podstawie art. 19 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1
Powołuję Komisję Przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o nazwie: „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gminie Jedwabne”
w następującym składzie:
Przewodniczący Komisji – Sławomir Miciura
Sekretarz Komisji – Andrzej Nieciecki
Członek Komisji – Tadeusz Zejer
Członek Komisji – Marta Laszczkowska
§ 2
Do zadań komisji należy:
1) Przeprowadzenie postępowania, sporządzenie dokumentacji postępowania i przedłożenie jej do zatwierdzenia Burmistrzowi Jedwabnego,
2) wskazanie oferty najkorzystniejszej, a w przypadku uchylania się przez wykonawcę, którego ofertę wybrano od podpisania umowy, wskazanie kolejnej najkorzystniejszej oferty.
§ 3
Komisja przetargowa pracować będzie w oparciu o Regulamin Pracy Komisji Przetargowej określony w załączniku do niniejszego zarządzenia.
§ 4
1. Komisja Przetargowa rozpocznie pracę z dniem powołania.
2. Komisja Przetargowa zakończy pracę z chwilą podpisania umowy z wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
§ 1
Powołuję Komisję Przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o nazwie: „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gminie Jedwabne”
w następującym składzie:
Przewodniczący Komisji – Sławomir Miciura
Sekretarz Komisji – Andrzej Nieciecki
Członek Komisji – Tadeusz Zejer
Członek Komisji – Marta Laszczkowska
§ 2
Do zadań komisji należy:
1) Przeprowadzenie postępowania, sporządzenie dokumentacji postępowania i przedłożenie jej do zatwierdzenia Burmistrzowi Jedwabnego,
2) wskazanie oferty najkorzystniejszej, a w przypadku uchylania się przez wykonawcę, którego ofertę wybrano od podpisania umowy, wskazanie kolejnej najkorzystniejszej oferty.
§ 3
Komisja przetargowa pracować będzie w oparciu o Regulamin Pracy Komisji Przetargowej określony w załączniku do niniejszego zarządzenia.
§ 4
1. Komisja Przetargowa rozpocznie pracę z dniem powołania.
2. Komisja Przetargowa zakończy pracę z chwilą podpisania umowy z wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Pliki do pobrania:
- regulamin pracy komisji (doc) 16 maj 2013 12:27 0,04 MB