BIP Gminy Jedwabne

Biuletyn Informacji Publicznej

ZARZĄDZENIE Nr 24/2013

z dnia: 15 maja 2013 roku
w sprawie: powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Na podstawie art. 19 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:


§ 1

Powołuję Komisję Przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o nazwie: „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gminie Jedwabne”

w następującym składzie:

Przewodniczący Komisji – Sławomir Miciura
Sekretarz Komisji – Andrzej Nieciecki
Członek Komisji – Tadeusz Zejer
Członek Komisji – Marta Laszczkowska

§ 2

Do zadań komisji należy:
1) Przeprowadzenie postępowania, sporządzenie dokumentacji postępowania i przedłożenie jej do zatwierdzenia Burmistrzowi Jedwabnego,
2) wskazanie oferty najkorzystniejszej, a w przypadku uchylania się przez wykonawcę, którego ofertę wybrano od podpisania umowy, wskazanie kolejnej najkorzystniejszej oferty.

§ 3

Komisja przetargowa pracować będzie w oparciu o Regulamin Pracy Komisji Przetargowej określony w załączniku do niniejszego zarządzenia.

§ 4

1. Komisja Przetargowa rozpocznie pracę z dniem powołania.
2. Komisja Przetargowa zakończy pracę z chwilą podpisania umowy z wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.


§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Pliki do pobrania:
Data dodania:
Data upublicznienia: czwartek, 16 maj 2013 12:27
Opublikował(a): Marta Laszczkowska
Zaakceptował(a): Marta Laszczkowska
Artykuł był czytany: 1177 razy