BIP Gminy Jedwabne

Biuletyn Informacji Publicznej

ZARZĄDZENIE NR 84/2012

z dnia: 18 grudnia 2012 r.
w sprawie: przeprowadzenia rocznej inwentaryzacji aktywów i pasywów w Urzędzie Miejskim w Jedwabnem za rok 2012
Na podstawie art. 26 i 27 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2009 r. Nr 152, poz. 1223 z późn. zm.) oraz Zarządzenia Nr 66/2010 Burmistrza Jedwabnego z dnia 22.12.2010 r. w sprawie wprowadzenia dokumentacji regulującej zasady zwane polityką rachunkowości dla budżetu Gminy Jedwabne oraz dla Urzędu Miejskiego w Jedwabnem, Burmistrz Jedwabnego postanawia:

§ 1

Przeprowadzić inwentaryzację aktywów i pasywów w Urzędzie Miejskim w Jedwabnem za rok 2012.

§ 2
1.Do przeprowadzenia inwentaryzacji drogą spisu z natury powołuję komisję inwentaryzacyjną w następującym składzie osobowym:
1) Edyta Krystowczyk - Przewodniczący Komisji
2) Zając Agnieszka - Członek komisji
3)Chojnowska Magdalena - Członek komisji
4)Filter Marzena - Członek komisji
5)Nieciecki Andrzej - Członek komisji
6)Zejer Tadeusz - Członek komisji
2. Inwentaryzację aktywów i pasywów drogą uzyskania potwierdzenia sald oraz metodą weryfikacji sald przeprowadzają pracownicy Referatu Finansowo – Budżetowego oraz pracownicy Referatu Podatków, Rolnictwa i Działalności Gospodarczej.

3. Inwentaryzację metodą porównania danych z ksiąg rachunkowych z odpowiednimi dokumentami (weryfikacja sald) wykona pracownik odpowiedzialny za ewidencję oraz pracownik Referatu Finansowo – Budżetowego.

§ 3

Ustala się termin przeprowadzenia inwentaryzacji wg stanu na dzień 31. XII. 2012 r. Sposób, termin przeprowadzenia inwentaryzacji oraz wykaz pól spisowych zawarty został w harmonogramie prac komisji zgodnie z załącznikiem do niniejszego zarządzenia.

§ 4
Osoby powołane do komisji inwentaryzacyjnej zobowiązane są do:
- przeprowadzenia inwentaryzacji w ustalonym terminie,
- przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad i sposobów postępowania określonych w instrukcji w sprawie zasad przeprowadzania i dokumentowania inwentaryzacji składników majątkowych,
- dokonania ostatecznej wyceny składników majątkowych,
- przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do Referatu Finansowo-Budżetowego Urzędu Miejskiego w Jedwabnem.

§ 5
Osoby powołane do komisji inwentaryzacyjnej ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe, dokładne, rzetelne oraz zgodne z obowiązującymi przepisami i stanem faktycznym przeprowadzenie inwentaryzacji.

§ 6
Nadzór nad wykonaniem niniejszego zarządzenia powierzam Przewodniczącemu Komisji inwentaryzacyjnej oraz Kierownikowi Referatu Finansowo – Budżetowego.

§ 7
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Burmistrz Jedwabnego

Krzysztof Moenke













Pliki do pobrania:
Data dodania:
Data upublicznienia: czwartek, 27 gru 2012 09:29
Opublikował(a): Marta Laszczkowska
Zaakceptował(a): Marta Laszczkowska
Artykuł był czytany: 1279 razy