Zarządzenie Nr 39/2012
z dnia: 27 czerwca 2012 r.
w sprawie: przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo– odbiorczej w Szkole Podstawowej w Nadborach
Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2009 r. Nr 152, poz.1223 z późn. zm.) oraz Instrukcji w sprawie zasad przeprowadzania
i dokumentowania inwentaryzacji składników majątkowych wprowadzonej Zarządzeniem Burmistrza Jedwabnego Nr 66/2010 z dnia 22 grudnia 2010 r. zarządza się co następuje :
§ 1
Zarządzam przeprowadzenie pełnej inwentaryzacji zdawczo – odbiorczej w Szkole Podstawowej w Nadborach dokonując spisu z natury składników majątkowych według stanu na dzień 31 sierpnia 2012 r.
§ 2
Stroną zdającą jest Pan Jan Andrzej Karwowski, stroną przyjmującą jest Pan Andrzej Narewski.
§ 3
Inwentaryzacją należy objąć:
1. Środki trwałe,
2. Pozostałe Środki trwałe,
3. Zbiory biblioteczne,
4. Wartości niematerialne i prawne,
5. Materiały.
§ 4
Termin przeprowadzenia spisu z natury :
1. Rozpoczęcie: 21 sierpnia 2012 r.
2. Zakończenia : 31 sierpnia 2012 r.
§ 5
Do przeprowadzenia spisu z natury składników majątkowych wyznaczam komisję inwentaryzacyjną w następującym składzie osobowym :
1. Jolanta Trzaska – przewodniczący,
2. Elzbieta Długołęcka – członek,
3. Joanna Bagińska – członek,
§ 6
Zobowiązuję komisję inwentaryzacyjną do:
- przeprowadzenia inwentaryzacji w ustalonym terminie,
- przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad i sposobów postępowania określonych w instrukcji w sprawie gospodarki majątkiem gminy, inwentaryzacji majątku i zasad odpowiedzialności za powierzone mienie,
- dokonania ostatecznej wyceny składników majątkowych,
- przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do Referatu finansowo księgowego Urzędu Miejskiego w Jedwabnem w terminie pięciu dni po zakończeniu spisu.
§ 7
Członków komisji inwentaryzacyjnej oraz zespoły spisowe czynię odpowiedzialnymi za właściwe, dokładne i rzetelne przeprowadzenie inwentaryzacji, zgodnie ze stanem faktycznym.
§ 8
Wykonanie zarządzenia powierzam przewodniczącemu komisji inwentaryzacyjnej i skarbnikowi.
§ 9
Zarządzenie obowiązuje z dniem podpisania.
Otrzymują do wykonania:
1. Przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej,
2. Skarbnik,
3. Osoby materialnie odpowiedzialne za składniki majątkowe.
i dokumentowania inwentaryzacji składników majątkowych wprowadzonej Zarządzeniem Burmistrza Jedwabnego Nr 66/2010 z dnia 22 grudnia 2010 r. zarządza się co następuje :
§ 1
Zarządzam przeprowadzenie pełnej inwentaryzacji zdawczo – odbiorczej w Szkole Podstawowej w Nadborach dokonując spisu z natury składników majątkowych według stanu na dzień 31 sierpnia 2012 r.
§ 2
Stroną zdającą jest Pan Jan Andrzej Karwowski, stroną przyjmującą jest Pan Andrzej Narewski.
§ 3
Inwentaryzacją należy objąć:
1. Środki trwałe,
2. Pozostałe Środki trwałe,
3. Zbiory biblioteczne,
4. Wartości niematerialne i prawne,
5. Materiały.
§ 4
Termin przeprowadzenia spisu z natury :
1. Rozpoczęcie: 21 sierpnia 2012 r.
2. Zakończenia : 31 sierpnia 2012 r.
§ 5
Do przeprowadzenia spisu z natury składników majątkowych wyznaczam komisję inwentaryzacyjną w następującym składzie osobowym :
1. Jolanta Trzaska – przewodniczący,
2. Elzbieta Długołęcka – członek,
3. Joanna Bagińska – członek,
§ 6
Zobowiązuję komisję inwentaryzacyjną do:
- przeprowadzenia inwentaryzacji w ustalonym terminie,
- przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad i sposobów postępowania określonych w instrukcji w sprawie gospodarki majątkiem gminy, inwentaryzacji majątku i zasad odpowiedzialności za powierzone mienie,
- dokonania ostatecznej wyceny składników majątkowych,
- przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do Referatu finansowo księgowego Urzędu Miejskiego w Jedwabnem w terminie pięciu dni po zakończeniu spisu.
§ 7
Członków komisji inwentaryzacyjnej oraz zespoły spisowe czynię odpowiedzialnymi za właściwe, dokładne i rzetelne przeprowadzenie inwentaryzacji, zgodnie ze stanem faktycznym.
§ 8
Wykonanie zarządzenia powierzam przewodniczącemu komisji inwentaryzacyjnej i skarbnikowi.
§ 9
Zarządzenie obowiązuje z dniem podpisania.
Otrzymują do wykonania:
1. Przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej,
2. Skarbnik,
3. Osoby materialnie odpowiedzialne za składniki majątkowe.