BIP Gminy Jedwabne

Biuletyn Informacji Publicznej

ZARZĄDZENIE Nr 22/2012

z dnia: 26 marca 2012 roku
w sprawie: powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
§ 1
W związku z ogłoszeniem na dzień 27 marca 2012 roku przetargu nieograniczonego na realizację zamówienia publicznego o nazwie: „Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Jedwabne w 2012 roku poprzez uzupełnienie ubytków w nawierzchni jezdni wraz z wyprofilowaniem korony drogi” powołuję komisję przetargową do jego przeprowadzenia w następującym składzie:

Przewodniczący Komisji – Sławomir Miciura
Sekretarz Komisji – Andrzej Nieciecki
Członek Komisji – Marta Laszczkowska
Członek Komisji – Tadeusz Zejer
Członek Komisji – Barbara Niebrzydowska

§ 2

Do zadań komisji należy:
1) przeprowadzenie postępowania, sporządzenie dokumentacji postępowania
i przedłożenie jej do zatwierdzenia Burmistrzowi Jedwabnego,
2) wskazanie oferty najkorzystniejszej, a w przypadku uchylania się przez wykonawcę, którego ofertę wybrano od podpisania umowy, wskazanie kolejnej najkorzystniejszej oferty.

§ 3

Komisja przetargowa pracować będzie w oparciu o Regulamin Pracy Komisji Przetargowej określony w załączniku do niniejszego zarządzenia.

§ 4

1. Komisja Przetargowa rozpocznie pracę z dniem powołania.
2. Komisja Przetargowa zakończy pracę z chwilą podpisania umowy z wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.

§ 5

Komisja działać będzie w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).

§ 6

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Pliki do pobrania:
Data dodania:
Data upublicznienia: wtorek, 27 mar 2012 12:35
Opublikował(a): Marta Laszczkowska
Zaakceptował(a): Marta Laszczkowska
Artykuł był czytany: 1237 razy