BIP Gminy Jedwabne

Biuletyn Informacji Publicznej

ZARZĄDZENIE NR 65/2011

z dnia: 26 września 2011roku
w sprawie: zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Jedwabnem
Na podstawie art. 33 ust 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), w związku z art. 39 ust 1 i 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

§ 1

W Regulaminie wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Jedwabnem stanowiącym załącznik do zarządzenia Nr 17/2009 Burmistrza Jedwabnego z dnia 16 kwietnia 2009 roku w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Jedwabnem wprowadza się następującą zmianę:
§ 13 otrzymuje brzmienie:
„Pracownikowi za pracę wykonywaną na polecenie przełożonego w godzinach nadliczbowych, w tym przypadających w dniu dodatkowo wolnym od pracy, w niedzielę i święta, a także w godzinach nocnych przysługuje wynagrodzenie lub czas wolny na zasadach określonych w odrębnych przepisach.”

§ 2

Zarządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od podania go do wiadomości pracowników.
Data dodania:
Data upublicznienia: poniedziałek, 26 wrz 2011 11:47
Opublikował(a): Marta Laszczkowska
Zaakceptował(a): Marta Laszczkowska
Artykuł był czytany: 1239 razy