ZARZĄDZENIE NR 65 / 2010
z dnia: 22 grudnia 2010 r.
w sprawie: przeprowadzenia inwentaryzacji rocznej
§ 1
Na podstawie art. 26 ust.1, 2, 3, 4 oraz art. 27 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości ( Dz. U. z 2002 r. Nr 76, poz. 694 z późn. zm.) oraz Zarządzenia Nr 37/2007 Burmistrza Jedwabnego z dnia 28.09.2007 r. w sprawie wprowadzenia dokumentacji regulującej zasady zwane polityką rachunkowości w Urzędzie Miejskim w Jedwabnem zarządzam przeprowadzenie inwentaryzacji aktywów i pasywów w Urzędzie Miejskim w Jedwabnem przez komisję inwentaryzacyjną w następującym składzie osobowym:
1. Bożena Wądołowska
2. Krystyna Żyluk
3. Aldona Dmoch
4. Małgorzata Grądowska
5. Agnieszka Górska
6. Barbara Niebrzydowska
7. Maria Rogowska
8. Małgorzata Modzelewska
9. Marzena Filter
10. Sławomir Miciura
11. Andrzej Nieciecki
12. Tadeusz Zejer
13. Janusz Karwowski
§ 2
Ustala się termin przeprowadzenia inwentaryzacji wg stanu na dzień 31. XII. 2010 r. Termin przeprowadzenia inwentaryzacji oraz wykaz pól spisowych zawarty został w harmonogramie prac komisji zgodnie z załącznikiem do zarządzenia.
§ 3
Zobowiązuję komisję inwentaryzacyjną do:
- przeprowadzenia inwentaryzacji w ustalonym terminie,
- przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad i sposobów postępowania określonych w instrukcji w sprawie zasad przeprowadzania i dokumentowania inwentaryzacji składników majątkowych,
- dokonania ostatecznej wyceny składników majątkowych,
- przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do Referatu Finansowo-Budżetowego Urzędu Miejskiego w Jedwabnem.
§ 4
Osoby powołane na członków zespołów spisowych ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe, dokładne, rzetelne oraz zgodne z obowiązującymi przepisami i stanem faktycznym przeprowadzenie inwentaryzacji.
§ 5
Nadzór nad prawidłowością wykonania inwentaryzacji powierza się Skarbnikowi Gminy.
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Na podstawie art. 26 ust.1, 2, 3, 4 oraz art. 27 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości ( Dz. U. z 2002 r. Nr 76, poz. 694 z późn. zm.) oraz Zarządzenia Nr 37/2007 Burmistrza Jedwabnego z dnia 28.09.2007 r. w sprawie wprowadzenia dokumentacji regulującej zasady zwane polityką rachunkowości w Urzędzie Miejskim w Jedwabnem zarządzam przeprowadzenie inwentaryzacji aktywów i pasywów w Urzędzie Miejskim w Jedwabnem przez komisję inwentaryzacyjną w następującym składzie osobowym:
1. Bożena Wądołowska
2. Krystyna Żyluk
3. Aldona Dmoch
4. Małgorzata Grądowska
5. Agnieszka Górska
6. Barbara Niebrzydowska
7. Maria Rogowska
8. Małgorzata Modzelewska
9. Marzena Filter
10. Sławomir Miciura
11. Andrzej Nieciecki
12. Tadeusz Zejer
13. Janusz Karwowski
§ 2
Ustala się termin przeprowadzenia inwentaryzacji wg stanu na dzień 31. XII. 2010 r. Termin przeprowadzenia inwentaryzacji oraz wykaz pól spisowych zawarty został w harmonogramie prac komisji zgodnie z załącznikiem do zarządzenia.
§ 3
Zobowiązuję komisję inwentaryzacyjną do:
- przeprowadzenia inwentaryzacji w ustalonym terminie,
- przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad i sposobów postępowania określonych w instrukcji w sprawie zasad przeprowadzania i dokumentowania inwentaryzacji składników majątkowych,
- dokonania ostatecznej wyceny składników majątkowych,
- przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do Referatu Finansowo-Budżetowego Urzędu Miejskiego w Jedwabnem.
§ 4
Osoby powołane na członków zespołów spisowych ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe, dokładne, rzetelne oraz zgodne z obowiązującymi przepisami i stanem faktycznym przeprowadzenie inwentaryzacji.
§ 5
Nadzór nad prawidłowością wykonania inwentaryzacji powierza się Skarbnikowi Gminy.
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Pliki do pobrania:
- zarządzenie z załącznikiem (doc) 24 gru 2010 10:26 0,05 MB