ZARZĄDZENIE Nr 50/2010
z dnia: 14 października 2010 roku
w sprawie: powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
§ 1
W związku z ogłoszeniem na dzień 15 października 2010 roku przetargu nieograniczonego na realizację zamówienia publicznego o nazwie: „Budowa chodnika, oświetlenia parkowego, montażu ławek oraz zagospodarowanie zieleni publicznej” powołuję komisję przetargową do jego przeprowadzenia w następującym składzie:
Przewodniczący Komisji – Sławomir Miciura
Sekretarz Komisji – Andrzej Nieciecki
Członek Komisji – Marta Laszczkowska
Członek Komisji – Marzena Filter
§ 2
Do zadań komisji należy:
1. przeprowadzenie postępowania, sporządzenie dokumentacji postępowania
i przedłożenie jej do zatwierdzenia Burmistrzowi Jedwabnego,
2. wskazanie oferty najkorzystniejszej, a w przypadku uchylania się przez wykonawcę, którego ofertę wybrano od podpisania umowy, wskazanie kolejnej najkorzystniejszej oferty.
§ 3
Komisja przetargowa pracować będzie w oparciu o Regulamin Pracy Komisji Przetargowej określony w załączniku do niniejszego zarządzenia.
§ 4
1. Komisja Przetargowa rozpocznie pracę z dniem powołania.
2. Komisja Przetargowa zakończy pracę z chwilą podpisania umowy z wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
§ 5
Komisja działać będzie w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych / Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. /.
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
W związku z ogłoszeniem na dzień 15 października 2010 roku przetargu nieograniczonego na realizację zamówienia publicznego o nazwie: „Budowa chodnika, oświetlenia parkowego, montażu ławek oraz zagospodarowanie zieleni publicznej” powołuję komisję przetargową do jego przeprowadzenia w następującym składzie:
Przewodniczący Komisji – Sławomir Miciura
Sekretarz Komisji – Andrzej Nieciecki
Członek Komisji – Marta Laszczkowska
Członek Komisji – Marzena Filter
§ 2
Do zadań komisji należy:
1. przeprowadzenie postępowania, sporządzenie dokumentacji postępowania
i przedłożenie jej do zatwierdzenia Burmistrzowi Jedwabnego,
2. wskazanie oferty najkorzystniejszej, a w przypadku uchylania się przez wykonawcę, którego ofertę wybrano od podpisania umowy, wskazanie kolejnej najkorzystniejszej oferty.
§ 3
Komisja przetargowa pracować będzie w oparciu o Regulamin Pracy Komisji Przetargowej określony w załączniku do niniejszego zarządzenia.
§ 4
1. Komisja Przetargowa rozpocznie pracę z dniem powołania.
2. Komisja Przetargowa zakończy pracę z chwilą podpisania umowy z wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
§ 5
Komisja działać będzie w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych / Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. /.
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.