BIP Gminy Jedwabne

Biuletyn Informacji Publicznej

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (dot. dowozu dzieci do szkół)

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: BIOŚ.271.2.2011 Nazwa zadania: „Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej i Zespołu Szkół Gimnazjalnych i Ponadgimnazjalnych w Jedwabnem oraz odwóz do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć lekcyjnych z terenu gminy Jedwabne w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013 ”
I. Nazwa i adres zamawiającego:


Zamawiający: Gmina Jedwabne
ul. Żwirki i Wigury 3
18-420 Jedwabne
REGON 450669938
NIP 718-127-94-22
reprezentowana przez Burmistrza Jedwabnego

Siedziba: Urząd Miejski w Jedwabnem
ul. Żwirki i Wigury 3
18-420 Jedwabne
tel./fax. 086 217 20 40
REGON 000527374
NIP 718-127-94-22
www.jedwabne.powiatlomzynski.pl
urzad@jedwabne.pl
Godziny urzędowania: poniedziałek - piątek 7:30-15:30
II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej 14 000 euro i poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)


III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.jedwabne.powiatlomzynski.pl zakładka zamówienia publiczne

IV. Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zmówienia jest wykonanie usługi polegającej na dowozie uczniów do Szkoły Podstawowej i Zespołu Szkół Gimnazjalnych i Ponadgimnazjalnych w Jedwabnem oraz odwozie do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć lekcyjnych z terenu gminy Jedwabne w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013 wraz z opiekunem na n/w trasach:

Trasa nr 1: Jedwabne –Biodry Kolonia – Biodry –Chyliny - Brzostowo – Mocarze – Szostaki – Burzyn – Koniecki Kol. – Koniecki - Makowskie - Jedwabne.
• długość trasy 70 km, (dowóz i odwóz)
• ilość dzieci - 42 osoby,
• godzina rozpoczęcia zajęć – 8:00
• czas wyjazdu około godz. 6:15
• czas odwozu 15:10
autobus do trasy min. 44 osoby

Trasa nr 2: Jedwabne - Nadbory - Siestrzanki Kolonia – Siestrzanki - Kucze Małe - Kuczewskie - Kucze Wielkie – Przestrzele - Jedwabne.
• długość trasy 49,4 km, (dowóz i odwóz )
• ilość dzieci - 41 osób,
• godzina rozpoczęcia zajęć – 8:00
• czas wyjazdu około 6:30,
• czas odwozu 15:10
autobus do trasy min. 44 osoby

Trasa nr 3: Jedwabne - Karwowo Polki - Karwowo - Stryjaki - Kubrzany - Jedwabne.
• długość trasy 42 km., (dowóz i odwóz)
• ilość dzieci - 30 osób,
• godzina rozpoczęcia zajęć – 8:00
• czas wyjazdu około 7:20,
• czas odwozu 13:55 oraz 15:10
autobus do trasy min. 44 osoby

Trasa nr 4: Jedwabne - Pawełki - Olszewo Góra - Orlikowo - Kossaki - Jedwabne.
• długość trasy 44,1km, (dowóz i odwóz)
• ilość dzieci - 29 osób,
• godzina rozpoczęcia zajęć – 8:00
• czas wyjazdu około 6:45,
• czas odwozu 13:55 oraz 14:30
autobus do trasy min. 44 osoby

Trasa nr 5: Jedwabne – Bartki, Kamianki, Grądy Duże – Grądy Małe - Jedwabne.
• długość trasy 18,5 km, (tylko dowóz)
• ilość dzieci - 22 osoby,
• godzina rozpoczęcia zajęć – 8:00
• czas wyjazdu około 7:25,
tylko przywóz dzieci - odwóz połączony z trasą nr. 1 i 8
autobus do trasy min. 22 osoby

Trasa nr 6: Jedwabne – Bronaki Pietrasze - Bronaki Olki- Janczewko – Janczewo – Kaimy – Korytki - Jedwabne.
• długość trasy 28,2 km, (dowóz i odwóz)
• ilość dzieci -30 osób,
• godzina rozpoczęcia zajęć – 8:00
• czas wyjazdu około 7:35,
• czas odwozu 14:30
autobus do trasy min. 44 osoby

Trasa nr 7: Jedwabne – Rostki - Kotowo Plac - Kotówek- Kotowo Stare - Jedwabne.
• długość trasy 20,4 km, (dowóz i odwóz)
• ilość dzieci -16 osób,
• godzina rozpoczęcia zajęć 8:00
• czas wyjazdu około 7:15,
• czas odwozu 14:30
autobus do trasy min. 22 osoby

Trasa nr 8: Jedwabne – Koniecki - Makowskie - Bartki - Kamianki - Jedwabne.
• długość trasy 39 km, (dowóz i odwóz)
• ilość dzieci -18 osób,
• godzina rozpoczęcia zajęć – 8:45
• czas wyjazdu około 7.45,
• czas odwozu od 13:55
autobus do trasy min. 44 osoby

Trasa nr 9: Jedwabne – Kubrzany – Karwowo – Stryjaki – Pawełki – Orlikowo – Olszewo Góra – Kossaki - Jedwabne.
• długość trasy 22 km, (tylko dowóz)
• ilość dzieci 38 osób,
• godzina rozpoczęcia zajęć – 8:45
• czas wyjazdu około 8:05,
tylko przywóz dzieci - odwóz połączony z trasą nr. 3 i 4
autobus do trasy min. 44 osoby

Trasa nr 10: Jedwabne – Konopki Tłuste – Witynie – Borawskie – Konopki Chude – Jedwabne.
• długość trasy 42 km, (dowóz i odwóz)
• ilość dzieci -19 osób,
• godzina rozpoczęcia zajęć – 8:00
• czas wyjazdu około 6:40,
• czas odwozu 13:50 do 14:30
autobus do trasy min. 22 osoby

Trasa nr 11: Jedwabne – Orlikowo Kolonia – Jedwabne.
• długość trasy 24,4 km, (dowóz i odwóz)
• ilość dzieci -3 osoby,
• godzina rozpoczęcia zajęć – 8:00
• czas wyjazdu około 7:40
• czas odwozu 15:00
bus do trasy min. 7 osób
2. Oferta powinna zawierać cenę netto i brutto za 1 km trasy.
3. Dowóz uczniów odbywał się będzie 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku.
4. Do wykonania zamówienia niezbędne będzie min. 5 pojazdów w tym:
- 3 autobusy na min. 44 miejsca siedzące,
- 1 autobus na min. 22 miejsca siedzące,
- 1 bus na min. 7 miejsc siedzących.
Miejsce wsiadania i wysiadania uczniów do autobusów po uzgodnieniu z sołtysami
i właścicielami posesji, przy których autobusy się zatrzymują.
5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
CPV: 60.11.20.00-6 Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego



V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Nie przewiduje się możliwości składania oferty wariantowej.
Nie przewiduje się składania oferty częściowej.

VI. Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie należy realizować w terminie: od 01.09.2011r. do 31.08.2013r.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

Opis warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
udziału w postępowaniu, w szczególności dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oraz gdy Wykonawca złoży aktualną licencję bądź zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oraz gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 5 sprawnymi pojazdami, tj. 3 autobusy o min. 44 miejscach siedzących, 1 autobus o min. 22 miejscach siedzących i 1 bus o min. 7 miejscach siedzących. Pojazdy w chwili składania oferty musza być dopuszczone do ruchu drogowego i posiadać aktualne badania techniczne.
4) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
5) sytuacji ekonomicznej i finansowej
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oraz gdy Wykonawca złoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia.
5. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą.
6. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli:
1) jest niezgodna z ustawą,
2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy,
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
5) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
6) zawiera błędy w obliczeniu ceny,
7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy,
8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:


1. Dokumenty podstawowe:
1) formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - załącznik nr 1 do SIWZ,
2) zaakceptowany (podpisany) wzór umowy - załącznik nr 2 do SIWZ.
2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa
w art. 22 ust.1 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ,
2) aktualną licencję bądź zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób,
3) wykaz posiadanych środków transportowych spełniających wymogi do przewozu osób niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z kserokopiami dowodów rejestracyjnych oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 5 do SIWZ,
4) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 4 do SIWZ,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.2 4 ust.1 pkt 2 ustawy,
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. Wykonawcy Wspólnie ubiegający się o zamówienie:
1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia,
2) zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika,
3) do oferty załączają Pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy
w sprawie zamówienia publicznego,
4) wszelka korespondencja będzie prowadzona z Pełnomocnikiem,
5) jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców,
6) termin na jaki została zawarta umowa regulująca współpracę Wykonawców występujących wspólnie nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia,
7) do oferty załączają dokumenty określone w pkt 3 dla każdego partnera z osobna; pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
5. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada:
1) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

VIII. Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena – 100% X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do 14.06.2011r. do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Jedwabnem, ul. Żwirki i Wigury 3, 18-420 Jedwabne, pokój nr 9 (sekretariat).

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.06.2011r. o godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Miejski w Jedwabnem, ul. Żwirki i Wigury 3, 18-420 Jedwabne, pokój nr 15 (sala konferencyjna).

XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Nie przewiduje się możliwości zawarcia umowy ramowej.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Nie przewiduje się dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych,
Nr ogłoszenia: 141958 – 2011. Data zamieszczenia: 03.06.2011r.

Jedwabne, dnia 03.06.2011r.

Burmistrz Jedwabnego
Krzysztof Moenke

Pliki do pobrania:
Data powstania: piątek, 3 cze 2011 12:52
Data opublikowania: piątek, 3 cze 2011 12:56
Data przejścia do archiwum: poniedziałek, 4 lip 2011 13:29
Opublikował(a): Marta Laszczkowska
Zaakceptował(a): Marta Laszczkowska
Artykuł był czytany: 2371 razy