NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wiadomość przeniesiona do archiwum
BURMISTRZ JEDWABNEGO
ogłasza
NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
W KOMUNALNYM ZAKŁADZIE BUDŻETOWYM W JEDWABNEM
ul. Mickiewicza 4
18-420 Jedwabne
wolne kierownicze stanowisko urzędnicze:
dyrektor Komunalnego Zakładu Budżetowego w Jedwabnem
Liczba lub wymiar etatu: 1
Główne obowiązki:
1) kierowanie działalnością Komunalnego Zakładu Budżetowego i reprezentowanie go na zewnątrz,
2) nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem Zakładu,
3) wyznaczanie kierunków działania i rozwoju Zakładu w ramach działań statutowych,
4) kierowanie podległymi pracownikami Zakładu, prowadzenie polityki kadrowej,
5) składanie Radzie Miejskiej w Jedwabnem corocznych sprawozdań z działalności Zakładu i przedstawianie potrzeb w zakresie jego rozwoju,
6) prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowej Zakładu,
7) opracowywanie planu budżetu Zakładu i sprawozdań,
8) zawieranie umów w ramach posiadanych upoważnień,
9) nadzór nad przygotowywaniem przez Zakład aktów prawnych,
10) zabezpieczenie majątku Zakładu przed pożarem, kradzieżą, dewastacją,
11) zabezpieczenie i przestrzeganie przepisów o ochronie informacji niejawnych,
12) nadzór nad prawidłowym wykonywaniem usług świadczonych na potrzeby mieszkańców Gminy Jedwabne przez Zakład w zakresie:
a) zaopatrzenia w wodę,
b) oczyszczania gminy oraz wywozu nieczystości stałych i płynnych,
c) gospodarki mieszkaniowej,
d) utrzymania i remontów dróg gminnych,
e) utrzymania zieleni miejskiej,
f) administrowania targowiskiem miejskim.
13) wykonywanie innych zadań związanych z działalnością Zakładu, a nie zastrzeżonych do kompetencji innych organów.
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) nie skazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) co najmniej pięcioletni staż pracy. Do 5-letniego stażu pracy można wliczyć prowadzenie działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na w/w stanowisku w wymiarze do lat trzech,
6) wykształcenie wyższe, preferowane magisterskie techniczne w dziedzinie budownictwa, ochrony środowiska, mechaniki lub pokrewne,
7) znajomość przepisów ustaw niezbędnych na stanowisku pracy (np. o samorządzie gminnym, o gospodarce nieruchomościami, o odpadach, o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, prawo ochrony środowiska, o ochronie praw lokatorów, kodeks postępowania administracyjnego),
8) prawo jazdy min. kat. B,
9) umiejętność biegłej obsługi komputera,
10) dokładność, sumienność, systematyczność.
Wymagania dodatkowe:
1) znajomość zasad zarządzania i funkcjonowania jednostki działającej w formie zakładu budżetowego,
2) mile widziana znajomość zasad planowania i realizowania inwestycji oraz sporządzania kosztorysów ofertowych i kalkulacji,
3) przedstawienie koncepcji funkcjonowania i rozwoju zakładu,
4) dyspozycyjność,
5) dobra organizacja pracy,
6) doświadczenie w kierowaniu zespołem ludzkim.
Wymagane dokumenty:
1. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
2. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
3. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych / Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm. /,
4. życiorys i list motywacyjny,
5. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
6. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7. zaświadczenie kandydata o niekaralności,
Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesyłać pocztą w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko: dyrektor Komunalnego Zakładu Budżetowego w Jedwabnem w terminie do:
11 kwietnia 2011 roku włącznie
pod adresem:
Urząd Miejski w Jedwabnem
ul. Żwirki i Wigury 3
18-420 Jedwabne
sekretariat urzędu - pok. nr 9
tel. /86/ 2 172 040
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Jedwabnem, ul. Żwirki i Wigury 3, 18-420 Jedwabne.
Burmistrz Jedwabnego
Krzysztof Moenke
ogłasza
NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
W KOMUNALNYM ZAKŁADZIE BUDŻETOWYM W JEDWABNEM
ul. Mickiewicza 4
18-420 Jedwabne
wolne kierownicze stanowisko urzędnicze:
dyrektor Komunalnego Zakładu Budżetowego w Jedwabnem
Liczba lub wymiar etatu: 1
Główne obowiązki:
1) kierowanie działalnością Komunalnego Zakładu Budżetowego i reprezentowanie go na zewnątrz,
2) nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem Zakładu,
3) wyznaczanie kierunków działania i rozwoju Zakładu w ramach działań statutowych,
4) kierowanie podległymi pracownikami Zakładu, prowadzenie polityki kadrowej,
5) składanie Radzie Miejskiej w Jedwabnem corocznych sprawozdań z działalności Zakładu i przedstawianie potrzeb w zakresie jego rozwoju,
6) prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowej Zakładu,
7) opracowywanie planu budżetu Zakładu i sprawozdań,
8) zawieranie umów w ramach posiadanych upoważnień,
9) nadzór nad przygotowywaniem przez Zakład aktów prawnych,
10) zabezpieczenie majątku Zakładu przed pożarem, kradzieżą, dewastacją,
11) zabezpieczenie i przestrzeganie przepisów o ochronie informacji niejawnych,
12) nadzór nad prawidłowym wykonywaniem usług świadczonych na potrzeby mieszkańców Gminy Jedwabne przez Zakład w zakresie:
a) zaopatrzenia w wodę,
b) oczyszczania gminy oraz wywozu nieczystości stałych i płynnych,
c) gospodarki mieszkaniowej,
d) utrzymania i remontów dróg gminnych,
e) utrzymania zieleni miejskiej,
f) administrowania targowiskiem miejskim.
13) wykonywanie innych zadań związanych z działalnością Zakładu, a nie zastrzeżonych do kompetencji innych organów.
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) nie skazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) co najmniej pięcioletni staż pracy. Do 5-letniego stażu pracy można wliczyć prowadzenie działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na w/w stanowisku w wymiarze do lat trzech,
6) wykształcenie wyższe, preferowane magisterskie techniczne w dziedzinie budownictwa, ochrony środowiska, mechaniki lub pokrewne,
7) znajomość przepisów ustaw niezbędnych na stanowisku pracy (np. o samorządzie gminnym, o gospodarce nieruchomościami, o odpadach, o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, prawo ochrony środowiska, o ochronie praw lokatorów, kodeks postępowania administracyjnego),
8) prawo jazdy min. kat. B,
9) umiejętność biegłej obsługi komputera,
10) dokładność, sumienność, systematyczność.
Wymagania dodatkowe:
1) znajomość zasad zarządzania i funkcjonowania jednostki działającej w formie zakładu budżetowego,
2) mile widziana znajomość zasad planowania i realizowania inwestycji oraz sporządzania kosztorysów ofertowych i kalkulacji,
3) przedstawienie koncepcji funkcjonowania i rozwoju zakładu,
4) dyspozycyjność,
5) dobra organizacja pracy,
6) doświadczenie w kierowaniu zespołem ludzkim.
Wymagane dokumenty:
1. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
2. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
3. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych / Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm. /,
4. życiorys i list motywacyjny,
5. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
6. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7. zaświadczenie kandydata o niekaralności,
Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesyłać pocztą w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko: dyrektor Komunalnego Zakładu Budżetowego w Jedwabnem w terminie do:
11 kwietnia 2011 roku włącznie
pod adresem:
Urząd Miejski w Jedwabnem
ul. Żwirki i Wigury 3
18-420 Jedwabne
sekretariat urzędu - pok. nr 9
tel. /86/ 2 172 040
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Jedwabnem, ul. Żwirki i Wigury 3, 18-420 Jedwabne.
Burmistrz Jedwabnego
Krzysztof Moenke