NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wiadomość przeniesiona do archiwum
BURMISTRZ JEDWABNEGO
ogłasza
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE MIEJSKIM W JEDWABNEM
ul. Żwirki i Wigury 3
18-420 Jedwabne
wolne stanowisko urzędnicze:
referent ds. świadczeń rodzinnych
Liczba lub wymiar etatu: 1
Główne obowiązki:
1) prowadzenie postępowania oraz wydawanie decyzji administracyjnych w sprawie świadczeń rodzinnych,
2) przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków,
3) obsługa programów informatycznych AMAZIS i PŁATNIK,
4) sporządzanie list płac oraz sprawozdań,
5) współpraca z Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Jedwabnem, SKO oraz Sądem.
Wykształcenie: minimum średnie
Wymagania niezbędne:
1) staż pracy w administracji samorządowej ( minimum 2 lata ), w tym preferowany na stanowisku realizującym zadania z zakresu świadczeń rodzinnych, pomocy społecznej lub księgowości,
2) dobra znajomość programów komputerowych AMAZIS, PŁATNIK, pakietu Microsoft Office, Internetu, poczty elektronicznej,
3) bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o świadczeniach rodzinnych, a także znajomość ustaw: o finansach publicznych, o samorządzie gminnym, kodeks postępowania administracyjnego.
Wymagania dodatkowe:
1) pracowitość, odpowiedzialność, samodzielność,
2) dobra organizacja pracy,
3) umiejętność pracy w zespole i kształtowania stosunków międzyludzkich,
4) komunikatywność, samodyscyplina.
Wymagane dokumenty:
1) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
2) kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
3) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm./,
4) życiorys i list motywacyjny,
5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
6) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) zaświadczenie kandydata o niekaralności.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesyłać pocztą z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko referenta ds. świadczeń rodzinnych w terminie do:
07.01.2011 r. włącznie
pod adresem:
Urząd Miejski w Jedwabnem
ul. Żwirki i Wigury 3
18-420 Jedwabne
pok. nr 9
tel. /86/ 2 172 040
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Jedwabnem, ul. Żwirki i Wigury 3, 18-420 Jedwabne.
Burmistrz Jedwabnego
Krzysztof Moenke
ogłasza
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE MIEJSKIM W JEDWABNEM
ul. Żwirki i Wigury 3
18-420 Jedwabne
wolne stanowisko urzędnicze:
referent ds. świadczeń rodzinnych
Liczba lub wymiar etatu: 1
Główne obowiązki:
1) prowadzenie postępowania oraz wydawanie decyzji administracyjnych w sprawie świadczeń rodzinnych,
2) przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków,
3) obsługa programów informatycznych AMAZIS i PŁATNIK,
4) sporządzanie list płac oraz sprawozdań,
5) współpraca z Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Jedwabnem, SKO oraz Sądem.
Wykształcenie: minimum średnie
Wymagania niezbędne:
1) staż pracy w administracji samorządowej ( minimum 2 lata ), w tym preferowany na stanowisku realizującym zadania z zakresu świadczeń rodzinnych, pomocy społecznej lub księgowości,
2) dobra znajomość programów komputerowych AMAZIS, PŁATNIK, pakietu Microsoft Office, Internetu, poczty elektronicznej,
3) bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o świadczeniach rodzinnych, a także znajomość ustaw: o finansach publicznych, o samorządzie gminnym, kodeks postępowania administracyjnego.
Wymagania dodatkowe:
1) pracowitość, odpowiedzialność, samodzielność,
2) dobra organizacja pracy,
3) umiejętność pracy w zespole i kształtowania stosunków międzyludzkich,
4) komunikatywność, samodyscyplina.
Wymagane dokumenty:
1) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
2) kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
3) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm./,
4) życiorys i list motywacyjny,
5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
6) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) zaświadczenie kandydata o niekaralności.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesyłać pocztą z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko referenta ds. świadczeń rodzinnych w terminie do:
07.01.2011 r. włącznie
pod adresem:
Urząd Miejski w Jedwabnem
ul. Żwirki i Wigury 3
18-420 Jedwabne
pok. nr 9
tel. /86/ 2 172 040
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Jedwabnem, ul. Żwirki i Wigury 3, 18-420 Jedwabne.
Burmistrz Jedwabnego
Krzysztof Moenke