ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Jedwabnem
zaprasza do składania ofert na usługę polegającą na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania:
„Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami, budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowościach: Kotowo Plac, Kotówek, Stare Kotowo, Janczewo, Kaimy, Korytki, Kucze Wielkie, Kucze Małe, Kuczewskie, Jedwabne oraz rozbudowa stacji wodociągowej na terenie Gminy Jedwabne”
- Opis przedmiotu zamówienia i termin.
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót :
- udział w przekazaniu placu budowy
- reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
- sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych także pod względem ich zgodności z dokumentacją techniczną, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
- dopilnowanie, aby cały zakres rzeczowy objęty dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót został wykonany
- całościowe prowadzenie dokumentacji technicznej wykonywanych robót budowlanych zgodnie z wymogami obowiązującego prawa w tym zakresie oraz wszystkich wymogów stawianych w realizacji inwestycji, kontrolę zgodności robót budowlanych z umową o roboty budowlane,
- organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób niepowodujący zbędnych przerw w realizacji robót przez Wykonawcę
- sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub znikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,
- potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie Inwestora kontrolowanie rozliczeń budowy.
- całościowe prowadzenie procedur i dokumentacji odbioru rzeczowego (odbiorów częściowych i odbioru końcowego, pogwarancyjnego) wykonywanych robót budowlanych
- całościowe prowadzenie procedur i dokumentacji odbioru rzeczowego (odbiorów częściowych i odbioru końcowego, pogwarancyjnego) wykonywanych robót budowlanych
- wydawanie kierownikowi budowy poleceń dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
- żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę.
- kontrola ilości i terminowości wykonywania robót.
- wskazywanie ewentualnych błędów w dokumentacji projektowej dostrzeżonych w trakcie realizacji robót, wnioskowanie do Inwestora (składanie propozycji ulepszających zaprojektowane rozwiązania) w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskania zgody Projektanta na zmiany,
- uzyskiwanie od Projektanta wyjaśnień dotyczących wątpliwości związanych z projektem i zawartych w nim rozwiązań,
- udzielanie wykonawcy robót informacji, wyjaśnień wskazówek dotyczących realizacji robót,
- kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót budowlanych, zasad BHP, ppoż. itd.,
- wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem i obowiązującymi przepisami prawa
- sprawdzenie wykonanych robót i powiadamianie Wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalanie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych,
- bieżące informowanie Inwestora o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji,
- udział w przeglądach gwarancyjnych wykonywanego przedmiotu zamówienia oraz nadzór nad usuwaniem ewentualnych wad i usterek,
Szczegółowy opis robót budowlanych znajduje się na stronie internetowej przy ogłoszeniu o udzielnie zamówienia publicznego pn. „Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami, budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowościach: Kotowo Plac, Kotówek, Stare Kotowo, Janczewo, Kaimy, Korytki, Kucze Wielkie, Kucze Małe, Kuczewskie, Jedwabne oraz rozbudowa stacji wodociągowej na terenie Gminy Jedwabne”, oznaczenie postępowania: ZP-1/2020.
Termin wykonania zamówienia
Okres realizacji umowy określa się od daty podpisania umowy do czasu dokonania ostatecznego odbioru robót budowlanych oraz usunięcia usterek, włącznie z udziałem w przeglądach gwarancyjnych i odbiorach usterkowych i pogwarancyjnym.
Termin wykonania robót przez Wykonawcę robót określono na dzień 15 stycznia 2021 roku
- Wiedza i doświadczenie
- Wymagania dotyczące funkcji inspektora nadzoru:
Osoba wyznaczona na stanowisko inspektora musi posiadać uprawnienia w zakresie nadzorowania robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych.
- Posiadanie wiedzy i doświadczenia
Sposób oceny: spełnia / nie spełnia, na podstawie następujących dokumentów:
- wykazu inwestycji, o podobnym charakterze i zakresie na których Wykonawca pełnił funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego. Wymagane jest wskazanie 1 inwestycji o podobnym charakterze i zakresie, realizowanych w ostatnich 3 latach (licząc od dnia złożenia oferty).
- Termin związania ofertą:
10 dni od upływu terminu składania ofert.
- Opis przygotowania oferty, termin i miejsce jej złożenia.
- Cenę za wykonanie zamówienia należy podać w formularzu oferty.
- Cena winna obejmować wszelkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia i uwzględniać cały zakres przedmiotu zamówienia.
Wykonawca sporządzając ofertę powinien przewidzieć wszelkie okoliczności mogące mieć wpływ na cenę.
- Ofertę należy złożyć w: elektronicznie na adres: pgkjedwabne@interia.pl w terminie do dnia 16 września 2020 do godz. 15.00.
- Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego na adres podany w pkt. 3.
- Do oferty należy dołączyć:
- Kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych …
- Kopię potwierdzenia członkostwa w Izbie Inżynierów Budownictwa
- Wykaz doświadczenia zawodowego
- Kryteria oceny ofert
Kryterium wyboru oferty – 100% cena brutto. Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta z najniższą ceną spełniająca wymagania Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania w każdym czasie, bez podania przyczyny.
Prezes Zarządu
Rafał Konopka
W załączeniu:
- Formularz oferty
- Inspektor nadzoru - Formularz ofertowy.doc (doc) 1 wrz 2020 12:52 0,04 MB
- Załącznik bez tytułu 00059.doc (doc) 1 wrz 2020 12:52 0,07 MB
- Inspektor nadzoru - Zaproszenie do skladania ofert.doc (doc) 1 wrz 2020 13:16 0,06 MB