BURMISTRZ JEDWABNEGO
Wiadomość przeniesiona do archiwum
ogłasza
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE MIEJSKIM W JEDWABNEM
ul. Żwirki i Wigury 3
18-420 Jedwabne
wolne stanowisko urzędnicze:
podinspektor ds. inwestycji, zamówień publicznych i infrastruktury w Referacie Inwestycji, Budownictwa, Infrastruktury komunalnej, Gospodarki gruntami i Ochrony środowiska
Liczba lub wymiar etatu: 1
Główne obowiązki:
1. Przygotowywanie wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych miasta i gminy z funduszy pomocowych i innych źródeł.
2. Nadzór i udział w przygotowywaniu dokumentów niezbędnych do aplikowania o środki pozabudżetowe z funduszy europejskich i krajowych.
3. Rozliczanie inwestycji, w tym prowadzonych z udziałem środków z funduszy pomocowych.
4. Poszukiwanie zewnętrznych źródeł finansowania dla inwestycji i innych przedsięwzięć miasta.
5. Przygotowywanie przetargów na realizację inwestycji gminnych zgodnie z ustawą – prawo zamówień publicznych.
6. Przygotowywanie projektów uchwał pod obrady Komisji oraz Rady Miejskiej z zakresu prowadzonych spraw.
7. Sprawy dotyczące oświetlenia ulicznego.
8. Nadzór nad zapewnieniem należytego stanu technicznego komunalnych zasobów mieszkaniowych i gminnych obiektów użyteczności publicznej oraz obiektów jednostek budżetowych.
9. Udział w kontrolach porządkowych.
Wykształcenie: wyższe
Wymagania niezbędne:
1. staż pracy w administracji samorządowej, w tym co najmniej 1 rok na stanowisku powiązanym z realizacją zadań inwestycyjnych, pozyskiwaniem środków unijnych oraz organizowaniem przetargów,
2. wykształcenie wyższe – preferowane wyższe magisterskie,
3. umiejętność biegłej obsługi komputera ( edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, Internet, poczta elektroniczna ),
4. dokładność, sumienność, systematyczność.
5. znajomość ustaw niezbędnych na stanowisku pracy, w szczególności: ustawy - prawo zamówień publicznych, kodeks postępowania administracyjnego,
6. prawo jazdy kat. B
7. dobra znajomość terenu miasta i gminy Jedwabne.
Wymagania dodatkowe:
1. znajomość zasad funkcjonowania administracji samorządowej,
2. dyspozycyjność,
3. samodzielność,
4. dobra organizacja pracy,
5. umiejętność pracy w zespole.
Wymagane dokumenty:
1. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
2. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
3. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych / Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm. /,
4. życiorys i list motywacyjny,
5. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
6. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7. zaświadczenie kandydata o niekaralności.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesyłać pocztą z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. inwestycji, zamówień publicznych i infrastruktury w terminie do:
29.05.2007 r. włącznie
pod adresem:
Urząd Miejski w Jedwabnem
ul. Żwirki i Wigury 3
18-420 Jedwabne
pok. nr 9
tel. /86/ 2 172 040
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Jedwabnem, ul. Żwirki i Wigury 3, 18-420 Jedwabne.
podinspektor ds. inwestycji, zamówień publicznych i infrastruktury w Referacie Inwestycji, Budownictwa, Infrastruktury komunalnej, Gospodarki gruntami i Ochrony środowiska
Liczba lub wymiar etatu: 1
Główne obowiązki:
1. Przygotowywanie wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych miasta i gminy z funduszy pomocowych i innych źródeł.
2. Nadzór i udział w przygotowywaniu dokumentów niezbędnych do aplikowania o środki pozabudżetowe z funduszy europejskich i krajowych.
3. Rozliczanie inwestycji, w tym prowadzonych z udziałem środków z funduszy pomocowych.
4. Poszukiwanie zewnętrznych źródeł finansowania dla inwestycji i innych przedsięwzięć miasta.
5. Przygotowywanie przetargów na realizację inwestycji gminnych zgodnie z ustawą – prawo zamówień publicznych.
6. Przygotowywanie projektów uchwał pod obrady Komisji oraz Rady Miejskiej z zakresu prowadzonych spraw.
7. Sprawy dotyczące oświetlenia ulicznego.
8. Nadzór nad zapewnieniem należytego stanu technicznego komunalnych zasobów mieszkaniowych i gminnych obiektów użyteczności publicznej oraz obiektów jednostek budżetowych.
9. Udział w kontrolach porządkowych.
Wykształcenie: wyższe
Wymagania niezbędne:
1. staż pracy w administracji samorządowej, w tym co najmniej 1 rok na stanowisku powiązanym z realizacją zadań inwestycyjnych, pozyskiwaniem środków unijnych oraz organizowaniem przetargów,
2. wykształcenie wyższe – preferowane wyższe magisterskie,
3. umiejętność biegłej obsługi komputera ( edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, Internet, poczta elektroniczna ),
4. dokładność, sumienność, systematyczność.
5. znajomość ustaw niezbędnych na stanowisku pracy, w szczególności: ustawy - prawo zamówień publicznych, kodeks postępowania administracyjnego,
6. prawo jazdy kat. B
7. dobra znajomość terenu miasta i gminy Jedwabne.
Wymagania dodatkowe:
1. znajomość zasad funkcjonowania administracji samorządowej,
2. dyspozycyjność,
3. samodzielność,
4. dobra organizacja pracy,
5. umiejętność pracy w zespole.
Wymagane dokumenty:
1. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
2. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
3. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych / Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm. /,
4. życiorys i list motywacyjny,
5. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
6. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7. zaświadczenie kandydata o niekaralności.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesyłać pocztą z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. inwestycji, zamówień publicznych i infrastruktury w terminie do:
29.05.2007 r. włącznie
pod adresem:
Urząd Miejski w Jedwabnem
ul. Żwirki i Wigury 3
18-420 Jedwabne
pok. nr 9
tel. /86/ 2 172 040
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Jedwabnem, ul. Żwirki i Wigury 3, 18-420 Jedwabne.