BIP Gminy Jedwabne

Biuletyn Informacji Publicznej

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

BURMISTRZ JEDWABNEGO

 

ogłasza

 

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

W URZĘDZIE MIEJSKIM W JEDWABNEM

ul. Żwirki i Wigury 3

18-420 Jedwabne

 

wolne  stanowisko urzędnicze:

referent ds. zobowiązań podatkowych w Referacie Podatków, Rolnictwa, Działalności Gospodarczej, Organizacji i Spraw Pracowniczych

 

 

Liczba lub wymiar etatu: 1

 

Główne obowiązki:

 

1)     prowadzenie księgowości podatkowej,

2)     zabezpieczenie wykonania zobowiązań podatkowych,

3)     wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym i innych w sprawach określonych w ordynacji podatkowej,

4)     zakładanie i bieżące prowadzenie kontokwitariuszy,

5)     prowadzenie ksiąg zestawień podatkowych,

6)     naliczanie wynagrodzenia prowizyjnego sołtysom,

7)     czuwanie nad terminową realizacją podatków i opłat oraz prowadzenie egzekucji w stosunku do podatników zalegających w opłacie,

8)     sporządzanie sprawozdań finansowych z realizacji podatków,

9)     kontrola w zakresie poprawności i terminowości pobierania i odprowadzania przez sołtysów gotówki,

10)zakładanie i bieżące prowadzenie ewidencji podatników podatku od środków transportowych,

11)zakładanie i bieżące prowadzenie ewidencji podatników podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości (osoby prawne),

12)prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem tajemnicy skarbowej,

13)prowadzenie kontroli podatkowych,

14)umorzenia, odroczenia i rozłożenie na raty zaległości podatkowych podatku rolnego, leśnego, podatku od nieruchomości osób prawnych i podatku od środków transportowych osób prawnych i fizycznych,

15)prowadzenie spraw związanych ze zwrotem części podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego, wykorzystywanego do produkcji rolnej,

16)uaktualnianie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie prowadzonych spraw,

17)prowadzenie spraw związanych z pomocą publiczną de minimis dla przedsiębiorców
i rolników.

 Wymagania niezbędne:

 

1)     obywatelstwo polskie,

2)     pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3)     nie skazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4)     nieposzlakowana opinia,

5)     wykształcenie minimum średnie,

6)     co najmniej dwuletni staż pracy, preferowany w administracji samorządowej,

7)     znajomość przepisów ustaw niezbędnych na stanowisku pracy (np. kodeks postępowania administracyjnego, instrukcja kancelaryjna, ustawa o podatkach i opłatach lokalnych, ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ordynacja podatkowa),

8)     umiejętność biegłej obsługi komputera,

9)     dokładność, sumienność, systematyczność.

 Wymagania dodatkowe:

1)     dyspozycyjność,

2)     dobra organizacja pracy,

3)     umiejętności komunikacyjne,

4)     wysoki poziom kultury osobistej.

 Wymagane dokumenty:

1)     kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

2)     kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (kopie świadectw pracy lub zaświadczenie z obecnego zakładu pracy z podaniem okresu, formy zatrudnienia i zakresu obowiązków),

3)     oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2014 roku, poz. 1182 z późn. zm.),

4)     życiorys i list motywacyjny,

5)     inne dodatkowe kopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (np. świadectw, certyfikatów, uprawnień, zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach),

6)     oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

7)     oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,

8)     kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego.

 W przypadku niedostarczenia kompletu wyżej wymienionych dokumentów kandydat nie spełni wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.

 Warunki pracy na danym stanowisku:

1)     miejsce pracy – Urząd Miejski w Jedwabnem,

2)     bezpieczne warunki pracy,

3)     stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze,

4)     budynek urzędu nie jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych,

5)     bezpośredni przełożony – kierownik Referatu Podatków, Rolnictwa, Działalności Gospodarczej, Organizacji i Spraw Pracowniczych,

6)     umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu. Pierwsza umowa zawarta będzie na czas określony do 6-ciu miesięcy. Osoba wyłoniona podczas naboru może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem.

 

Informacja dot. wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

 W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wyniósł poniżej 6%.

 Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesyłać pocztą w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko: referent ds. zobowiązań podatkowych  w terminie do:

 22 października 2015 roku  włącznie, do godz. 15.30

W przypadku przesłania pocztą decyduje data stempla pocztowego.

 pod adresem:

Urząd Miejski w Jedwabnem

ul. Żwirki i Wigury 3

18-420 Jedwabne

sekretariat urzędu - pok. nr 13,  tel. /86/ 2 172 040 

Informacje dodatkowe:

 Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane.

W okresie do 2 tygodni od upływu terminu składania ofert osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.

Kopie dokumentów przedłożonych w ofercie winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem.

Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Dokumenty złożone na potrzeby naboru nie są zwracane i będą przechowywane zgodnie z przepisami instrukcji kancelaryjnej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Jedwabnem, ul. Żwirki i Wigury 3, 18-420 Jedwabne. 

Dodatkowych informacji udziela p. Marta Laszczkowska – sekretarz gminy, tel. (86)2172056

 

Jedwabne, dnia 12.10.2015 r.                   

                                  

 

 

Pliki do pobrania:
Data powstania: poniedziałek, 12 paź 2015 15:00
Data opublikowania: poniedziałek, 12 paź 2015 15:01
Data edycji: poniedziałek, 12 paź 2015 15:17
Data przejścia do archiwum: niedziela, 25 paź 2015 10:29
Opublikował(a): Marta Laszczkowska
Zaakceptował(a): Marta Laszczkowska
Artykuł był czytany: 1778 razy
Ilość edycji: 1