BIP Gminy Jedwabne

Biuletyn Informacji Publicznej

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

BURMISTRZ JEDWABNEGO

ogłasza

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

W URZĘDZIE MIEJSKIM W JEDWABNEM
ul. Żwirki i Wigury 3
18-420 Jedwabne

wolne stanowisko urzędnicze:
młodszy księgowy/młodsza księgowa w Referacie Finansowo -Budżetowym


Wymiar etatu: pełny

Główne obowiązki:

1) prowadzenie ewidencji księgowej wydatków bieżących i inwestycyjnych Urzędu Miejskiego jako jednostki budżetowej w programie Księgowość Budżetowa autorstwa firmy: USŁUGI INFORMATYCZNE INFO – SYSTEM Roman i Tadeusz Groszek sp. j.,
2) prowadzenie ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych (amortyzacja, umorzenie), Urzędu Miejskiego jako jednostki budżetowej w programie Środki trwałe autorstwa firmy: USŁUGI INFORMATYCZNE INFO – SYSTEM Roman i Tadeusz Groszek sp. j.,
3) sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym (wstępna kontrola),
4) bieżące dekretowanie i księgowanie wydatków bieżących,
5) ewidencjonowanie zaangażowania w zakresie wydatków bieżących i inwestycyjnych oraz uzgadnianie ich z planem i wykonaniem w budżecie,
6) terminowe rozliczanie zobowiązań finansowych,
7) bieżąca kontrola prawidłowej ewidencji wydatków budżetowych w stosunku do planowanych oraz ich zaangażowanie,
8) sporządzanie przelewów bankowych za rachunki i faktury wszystkich jednostek organizacyjnych, dla których obsługa finansowa jest prowadzona w Urzędzie Miejskim w Jedwabnem w programie HOME BANKING autorstwa firmy: ZAKŁAD USŁUG INFORMATYCZNYCH ,, NOVUM ‘’ sp. z o. o w Łomży,
9) terminowe i rzetelne sporządzanie jednostkowych sprawozdań budżetowych w zakresie wydatków budżetowych (sprawozdania miesięczne, kwartalne i roczne),
10) bieżąca analiza i kontrola kont rozrachunkowych (analiza rozrachunków z kontrahentem), przeprowadzanie weryfikacji kont księgowych, wyjaśnienie powstałych różnic, inwentaryzacja roczna tych kont,
11) prowadzenie ewidencji syntetycznej funduszu świadczeń socjalnych,
12) prowadzenie ewidencji sum depozytowych,
13) prowadzenie ewidencji analitycznej funduszu sołeckiego,
14) prowadzenie ewidencji księgowej oraz sporządzanie sprawozdań w zakresie stołówki szkolnej prowadzonej przy Publicznym Gimnazjum w Jedwabnem,
15) wprowadzanie i ewidencjonowanie opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi (tzw. podatku śmieciowego) wpłacanych do kasy Urzędu Miejskiego w Jedwabnem i przelewem bankowym,
16) wykonywanie innych czynności zleconych przez Burmistrza.




Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) nie skazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie średnie.

Wymagania dodatkowe:

1) biegła obsługa komputera,
2) znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz znajomość przepisów ogólnych dotyczących działalności samorządu gminnego,
3) znajomość zagadnień z zakresu księgowości (rachunkowość i finanse),
4) mile widziane:
- miejsce zamieszkania na terenie Gminy Jedwabne,
- doświadczenie zawodowe w zakresie: znajomości obsługi programu Księgowość Budżetowa autorstwa firmy: USŁUGI INFORMATYCZNE INFO – SYSTEM Roman i Tadeusz Groszek sp. j., znajomości obsługi programu Środki trwałe autorstwa firmy: USŁUGI INFORMATYCZNE INFO – SYSTEM Roman i Tadeusz Groszek sp. j., znajomości obsługi programu do wykonywania przelewów elektronicznych,
- wykształcenie wyższe,
5) pożądane cechy osobowości: sumienność, odpowiedzialność, systematyczność, dobra organizacja pracy, wysoki poziom kultury osobistej, nastawienie na własny rozwój i podnoszenie kwalifikacji.

Wymagane dokumenty:

1) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
2) kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (kopie świadectw pracy lub zaświadczenie z obecnego zakładu pracy z podaniem okresu, formy zatrudnienia i zakresu obowiązków),
3) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.),
4) życiorys i list motywacyjny,
5) inne dodatkowe kopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (np. świadectw, certyfikatów, uprawnień, zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach),
6) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
8) kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego.

W przypadku niedostarczenia kompletu wyżej wymienionych dokumentów kandydat nie spełni wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.

Warunki pracy na danym stanowisku:

1) praca biurowa w budynku Urzędu,
2) bezpieczne warunki pracy,
3) stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze,
4) budynek Urzędu nie jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych,
5) bezpośredni przełożony – kierownik Referatu Finansowo – Budżetowego,
6) umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu. Pierwsza umowa zawarta będzie na czas określony do 6-ciu miesięcy z wynagrodzeniem zgodnym z Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Jedwabnem. Osoba wyłoniona w naborze może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem.

Informacja dot. wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wyniósł poniżej 6%.

Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesyłać pocztą w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko: młodszy księgowy/młodsza księgowa w Referacie Finansowo – Budżetowym w terminie do:
26 lipca 2013 roku włącznie, do godz. 15.30.
W przypadku przesłania pocztą decyduje data stempla pocztowego.
pod adresem:
Urząd Miejski w Jedwabnem
ul. Żwirki i Wigury 3
18-420 Jedwabne
sekretariat urzędu - pok. nr 13
tel. /86/ 2 172 040

Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane.
W okresie do 2 tygodni od upływu terminu składania ofert osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
Kopie dokumentów przedłożonych w ofercie winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem.
Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Dokumenty złożone na potrzeby naboru nie są zwracane i będą przechowywane zgodnie z przepisami instrukcji kancelaryjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Jedwabnem, ul. Żwirki i Wigury 3, 18-420 Jedwabne.
Dodatkowych informacji udziela p. Marta Laszczkowska – sekretarz gminy, tel. (86)2172056

Jedwabne, dnia 16.07.2013r.

Zatwierdził:

Burmistrz Jedwabnego
Krzysztof Moenke

Pliki do pobrania:
Data powstania: wtorek, 16 lip 2013 14:24
Data opublikowania: wtorek, 16 lip 2013 14:27
Data edycji: wtorek, 16 lip 2013 14:29
Data przejścia do archiwum: poniedziałek, 29 lip 2013 10:54
Opublikował(a): Marta Laszczkowska
Zaakceptował(a): Marta Laszczkowska
Artykuł był czytany: 2075 razy
Ilość edycji: 2