BIP Gminy Jedwabne

Biuletyn Informacji Publicznej

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

BURMISTRZ JEDWABNEGO

ogłasza

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

W URZĘDZIE MIEJSKIM W JEDWABNEM
ul. Żwirki i Wigury 3
18-420 Jedwabne

wolne stanowisko urzędnicze:
podinspektor ds. ochrony środowiska, utrzymania porządku i czystości w Referacie Budownictwa, Inwestycji, Infrastruktury Komunalnej, Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska


Wymiar etatu: pełny

Główne obowiązki:

1) wykonywanie zadań na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 z późn. zm.),
2) prowadzenie zadań informacyjnych i edukacyjnych w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi,
3) podejmowanie czynności zapewniających warunki organizacyjne i techniczne niezbędne dla ochrony środowiska przed odpadami,
4) dokonywanie analizy stanu gospodarki odpadami komunalnymi, sporządzanie sprawozdań, informacji z zakresu spraw należących do właściwości stanowiska pracy,
5) prowadzenie właściwych ewidencji,
6) przyjmowanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
7) obliczanie kwoty należnej opłaty za wywóz odpadów komunalnych,
8) prowadzenie postępowania i przygotowywanie projektów decyzji ustalających obowiązek uiszczania opłat za odbieranie odpadów komunalnych lub opróżnianie zbiorników bezodpływowych,
9) wystawianie upomnień, tytułów wykonawczych, prowadzenie postępowań egzekucyjnych dotyczących gospodarowania odpadami komunalnymi,
10) opisywanie merytoryczne faktur dotyczących gospodarowania odpadami,
11) koordynowanie wykonywania obowiązków ustawowych przez właścicieli nieruchomości,
12) wystawianie zaświadczeń dotyczących gospodarowania odpadami komunalnymi,
13) prowadzenie postępowań w sprawie wydania zezwoleń na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności w zakresie: opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych,
14) prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
15) przyjmowanie wniosków o wpis oraz wykreślenie z rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
16) wydawanie zezwoleń w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych,
17) opiniowanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, transportu oraz odzysku lub unieszkodliwiania odpadów,
18) przyjmowanie okresowych sprawozdań podmiotów odbierających odpady komunalne,
19) przygotowywanie rocznych sprawozdań z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi,
20) opiniowanie programów gospodarowania odpadami niebezpiecznymi,
21) wykonywanie czynności kontrolnych przestrzegania i stosowania przepisów ustaw związanych z zajmowanym stanowiskiem,
22) udostępnianie informacji publicznej na zasadach i w trybie określonym w ustawie
o dostępie do informacji publicznej i Statucie Gminy,
23) zastępowanie pracownika prowadzącego sprawy ochrony środowiska,
24) wykonywanie innych czynności zleconych przez Burmistrza.

Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) nie skazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) co najmniej dwuletni staż pracy, preferowany w administracji samorządowej,
6) wykształcenie wyższe,
7) znajomość przepisów ustaw niezbędnych na stanowisku pracy: prawo ochrony środowiska, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, kpa, instrukcji kancelaryjnej, znajomość Regulaminu utrzymania czystości i porządku w gminie Jedwabne,
8) umiejętność biegłej obsługi komputera (Microsoft Office, w tym Word i Excel),
9) znajomość techniki opracowywania aktów prawnych i decyzji administracyjnych,
10) dokładność, sumienność, systematyczność.

Wymagania dodatkowe:

1) odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność,
2) dobra organizacja pracy, dyspozycyjność,
3) prawo jazdy kat. B,
4) wysoki poziom kultury osobistej,
5) znajomość obsługi programów: biurowego z zakresu gospodarki odpadami.

Wymagane dokumenty:
1) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
2) kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (kopie świadectw pracy lub zaświadczenie z obecnego zakładu pracy z podaniem okresu, formy zatrudnienia i zakresu obowiązków),
3) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych / Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm. /,
4) życiorys i list motywacyjny,
5) inne dodatkowe kopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (np. świadectw, certyfikatów, uprawnień, zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach),
6) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
8) kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego.

W przypadku niedostarczenia kompletu wyżej wymienionych dokumentów kandydat nie spełni wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.

Warunki pracy na danym stanowisku:

1) praca biurowa w budynku Urzędu,
2) z pracą związane są wyjazdy służbowe, załatwianie spraw poza jednostką, współpraca z innymi instytucjami,
3) bezpieczne warunki pracy,
4) stanowisko pracy związane z: pracą przy komputerze, rozmowami telefonicznymi oraz bezpośrednią obsługą interesanta,
5) budynek Urzędu nie jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych,
6) bezpośredni przełożony – kierownik referatu Budownictwa, Inwestycji, Infrastruktury Komunalnej, Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska,
7) umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu. Pierwsza umowa zawarta będzie na czas określony do 6-ciu miesięcy z wynagrodzeniem zgodnym z Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Jedwabnem. Osoba wyłoniona w naborze może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem.

Informacja dot. wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wyniósł poniżej 6%.

Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesyłać pocztą w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko: podinspektor ds. ochrony środowiska, utrzymania porządku i czystości w Referacie Budownictwa, Inwestycji, Infrastruktury Komunalnej, Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska w terminie do:

26 lipca 2013 roku włącznie, do godz. 15.30.

W przypadku przesłania pocztą decyduje data stempla pocztowego.

pod adresem:
Urząd Miejski w Jedwabnem
ul. Żwirki i Wigury 3
18-420 Jedwabne
sekretariat urzędu - pok. nr 13
tel. /86/ 2 172 040

Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane.

W okresie do 2 tygodni od upływu terminu składania ofert osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.

Kopie dokumentów przedłożonych w ofercie winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem.

Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Dokumenty złożone na potrzeby naboru nie są zwracane i będą przechowywane zgodnie z przepisami instrukcji kancelaryjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Jedwabnem, ul. Żwirki i Wigury 3, 18-420 Jedwabne.

Dodatkowych informacji udziela p. Marta Laszczkowska – sekretarz gminy, tel. (86)2172056

Jedwabne, dnia 16.07.2013r.

Zatwierdził:
Burmistrz Jedwabnego
Krzysztof Moenke
Pliki do pobrania:
Data powstania: wtorek, 16 lip 2013 14:19
Data opublikowania: wtorek, 16 lip 2013 14:23
Data edycji: wtorek, 16 lip 2013 14:29
Data przejścia do archiwum: poniedziałek, 29 lip 2013 10:54
Opublikował(a): Marta Laszczkowska
Zaakceptował(a): Marta Laszczkowska
Artykuł był czytany: 1925 razy
Ilość edycji: 2