BIP Gminy Jedwabne

Biuletyn Informacji Publicznej

Wydawanie zezwoleń na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych.

Miejsce załatwienia sprawy

Urząd Miejski w Jedwabnem, ul. Żwirki i Wigury 3, 18-420 Jedwabne, Referat Budownictwa, Inwestycji, Gospodarki Komunalnej, Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska

Wymagane dokumenty

1. Wniosek o wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych
2. Dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie (nie dotyczy przedsiębiorców figurujących w bazie danych CEIDG) świadczenia usług.
3. Dokument potwierdzający tytuł prawny do terenu, na którym ma być prowadzona działalność – akt własności / umowa najmu / umowa dzierżawy /inna,
- stanowiąca bazę techniczną zapewniającą parkowanie, garażowanie i serwisowanie pojazdów oraz utrzymanie ich w należytym stanie sanitarno – higienicznym.
4. Dokument potwierdzający posiadanie oznakowanego taboru samochodowego spełniającego wymagania obowiązujących przepisów, w tym rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych (Dz.U.2005, Nr 193, poz. 1617);
5. Dokumenty potwierdzające gotowość odbioru nieczystości ciekłych przez stację zlewną
6. Zaświadczenie lub oświadczenie* o braku zaległości podatkowych.
7. Zaświadczenie lub oświadczenie* o braku zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.
8. Dowód uiszczenia opłaty skarbowej za udzielenie zezwolenia w kwocie 107 zł. - Ustawa z dnia 8 grudnia 2006 roku o opłacie skarbowej (Dz.U. 2012.1282).
2. Opłatę skarbową można uiścić w kasie Urzędu Miejskiego w Jedwabnem lub na konto Urzędu Miejskiego w Jedwabnem: BS Jedwabne nr 61875200060000102320000020

Gdzie odebrać formularze:

Urząd Miejski w Jedwabnem, ul. Żwirki i Wigury 3, 18-420 Jedwabne, Referat Budownictwa, Inwestycji, Gospodarki Komunalnej, Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska, pok. Nr. 6, tel. 862166513, BIP Urzędu Miejskiego w Jedwabnem.

Opłaty:

opłata skarbowa za udzielenie zezwolenia w kwocie 107 zł. - Ustawa z dnia 8 grudnia 2006 roku o opłacie skarbowej (Dz.U. 2012.1282).

Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):

- w przeciągu miesiąca,
- w sprawach szczególnie skomplikowanych dwa miesiące,
Stosuje się odpowiednio art. 35 § 5 i art. 36 Kodeksu postępowania administracyjnego.

Tryb odwoławczy:

Odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łomży za pośrednictwem Burmistrza Jedwabnego w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.

Inne wskazówki, uwagi:

W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów Burmistrz może wezwać przedsiębiorcę do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie jednak nie krótszym niż 14 dni.

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 z późn. zm.)
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 267 z późn. zm.).
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 783 z późn. zm.).
Uchwała nr XXI/127/13 Rady Miejskiej w Jedwabnem z dn. 22 lutego 2013 roku.

Opracował

Aneta Kamińska

Odpowiedzialny za aktualizację informacji:

Aneta Kamińska

Zatwierdził

Sławomir Miciura

Data sporządzenia

środa, 27 sty 2016 11:38

Data zatwierdzenia

środa, 27 sty 2016 11:43
Pliki do pobrania:
Data dodania: środa, 27 sty 2016 11:38
Data upublicznienia: środa, 27 sty 2016 11:43
Opublikował(a): Marta Laszczkowska
Zaakceptował(a): Marta Laszczkowska
Artykuł był czytany: 1102 razy
Ilość edycji: 2