Zezwolenie na świadczenie usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Miejsce załatwienia sprawy
Urząd Miejski w Jedwabnem
ul. Żwirki i Wigury 3,
pok. nr 5 ,tel. (086) 217-23-28
ul. Żwirki i Wigury 3,
pok. nr 5 ,tel. (086) 217-23-28
Wymagane dokumenty
1. Wniosek o wydanie zezwolenia na obieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
2. Załączniki:
· Dokument potwierdzający stan formalno-prawny dotyczący wykonywanej działalności tj. kopie zaświadczenia o wpisie do rejestru działalności gospodarczej lub odpis aktualny z rejestru przedsiębiorstw (w przypadku spółek prawa handlowego).
· Kserokopie dowodów rejestracyjnych samochodów i pojazdów, które będą wykorzystywane do prowadzenia działalności na terenie Miasta i Gminy Jedwabne.
· Dokument potwierdzający miejsce garażowania samochodów (stwierdzający prawo do zajmowanego terenu).
· Dokument potwierdzający wykonywanie mycia i dezynfekcji sprzętu (np. kserokopii umowy).
· Dokument potwierdzający gotowość odbioru odpadów przez zakład prowadzący działalność w zakresie. wykorzystywania lub unieszkodliwiania odpadów (stałych, płynnych, surowców),
· Informacja o miejscu i stosowanej technologii wykorzystywania lub unieszkodliwiania odpadów oraz udokumentowanie prawa do terenu, na którym prowadzona ma być działalność.
2. Załączniki:
· Dokument potwierdzający stan formalno-prawny dotyczący wykonywanej działalności tj. kopie zaświadczenia o wpisie do rejestru działalności gospodarczej lub odpis aktualny z rejestru przedsiębiorstw (w przypadku spółek prawa handlowego).
· Kserokopie dowodów rejestracyjnych samochodów i pojazdów, które będą wykorzystywane do prowadzenia działalności na terenie Miasta i Gminy Jedwabne.
· Dokument potwierdzający miejsce garażowania samochodów (stwierdzający prawo do zajmowanego terenu).
· Dokument potwierdzający wykonywanie mycia i dezynfekcji sprzętu (np. kserokopii umowy).
· Dokument potwierdzający gotowość odbioru odpadów przez zakład prowadzący działalność w zakresie. wykorzystywania lub unieszkodliwiania odpadów (stałych, płynnych, surowców),
· Informacja o miejscu i stosowanej technologii wykorzystywania lub unieszkodliwiania odpadów oraz udokumentowanie prawa do terenu, na którym prowadzona ma być działalność.
Opłaty:
1. Opłata skarbowa w znakach skarbowych w wysokości: - 5,- zł od podania, - 0,50 zł od każdego załącznika, - 100,- zł za wydanie pierwszego zezwolenia, 200 zł za wydanie kontynuacji zezwolenia Ustawa z dnia 9 września 2000 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. Nr 86, poz. 960 z późniejszymi zmianami).
2. potwierdzenie wniesienia opłaty skarbowej należy doręczyć do pok nr. 5 przy odbiorze decyzji zezwalającej na świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w gminach,
3. opłatę skarbową można uiścić w kasie Urzędu Miejskiego w Jedwabnemy lub na konto Urzędu Miejskiego:Bank Spółdzielczy w Jedwabnem Konto Nr 87520006-1023-36011-1.2
2. potwierdzenie wniesienia opłaty skarbowej należy doręczyć do pok nr. 5 przy odbiorze decyzji zezwalającej na świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w gminach,
3. opłatę skarbową można uiścić w kasie Urzędu Miejskiego w Jedwabnemy lub na konto Urzędu Miejskiego:Bank Spółdzielczy w Jedwabnem Konto Nr 87520006-1023-36011-1.2
Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):
Zgodnie z art. 35 kpa sprawy są załatwiane niezwłocznie. Na podstawie w/w art. w przypadku sprawy wymagającej postępowania administracyjnego jest ona załatwiana w ciągu miesiąca a sprawy szczególnie skomplikowanej w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania. O przedłużeniu terminu załatwienia sprawy strona zostanie poinformowana.
Tryb odwoławczy:
Od decyzji zezwalającej na prowadzenie usług w zakresie art. 7 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach służy stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łomży, za pośrednictwem Burmistrza Jedwabnego, w terminie czternastu dni od daty jej doręczenia, z obowiązkiem wniesienia opłaty w znakach (znaczkach) skarbowych w wysokości 5 zł za odwołanie i 50 gr za każdy załącznik. Odwołanie należy złożyć w Kancelarii Urzędu lub przesłać pocztą na adres Urzędu
Inne wskazówki, uwagi:
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia. Nie uzupełnienie wniosku w terminie 7 dni od dnia doręczenia wezwania spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpozna
Podstawa prawna:
1. ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.),
2. art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. Nr 132, poz. 622 z późn. zm.).
2. art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. Nr 132, poz. 622 z późn. zm.).
Data sporządzenia
niedziela, 6 lip 2003 19:37
Data zatwierdzenia
niedziela, 6 lip 2003 19:43