Wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub zmiana wpisu
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Miejsce załatwienia sprawy
Urząd Miejski w Jedwabnem,
ul. Żwirki i Wigury 3,
pok. nr 3, tel. (086) 217-23-29
ul. Żwirki i Wigury 3,
pok. nr 3, tel. (086) 217-23-29
Wymagane dokumenty
1. Wniosek o wpis do ewidencji działalności gospodarczej.
2. Dokument tożsamości /przy odbiorze zaświadczenia o wpisie do ewidencji/.
2. Dokument tożsamości /przy odbiorze zaświadczenia o wpisie do ewidencji/.
Gdzie odebrać formularze:
Formularz wniosku można odebrać w pokoju nr 3 lub pobrać ze strony internetowej
Opłaty:
Zwolnione z opłat
Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):
W terminie 14 dni od daty zgłoszenia.
Tryb odwoławczy:
W terminie 14 dni od daty otrzymania zaświadczenia lub decyzji odmownej, do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łomży za pośrednictwem Burmistrza Jedwabnego.
Inne wskazówki, uwagi:
Potwierdzenie aktualności zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (na kserokopii aktualnego zaświadczenia) podlega opłacie skarbowej w wysokości 5 zł od każdej strony.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2010 r. Nr 220, poz. 1447 z późn. zm.)
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. Nr 225 poz. 1635).
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. Nr 225 poz. 1635).
Data sporządzenia
czwartek, 26 cze 2003 16:53
Data zatwierdzenia
czwartek, 26 cze 2003 17:00
Pliki do pobrania:
- CEIDG-1 wniosek o wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (pdf) 2 sie 2011 15:11 0,1 MB
- instrukcja wypełniania wniosku (pdf) 2 sie 2011 15:12 0,1 MB